ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Яковлєв Денис Томасович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

17 липня 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-04-09-002973-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Державне підприємство "Дороги Сумщини", 42524164, Україна, Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191009 Зелене-Вільшана, км 7+860-км 9+860 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг), 13727000UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга
3. Інформація про оприлюднення: 8963472354684a4488ef8e1d77b0f111, 2020-04-09
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. Дата початку моніторингу: 07 липня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (в редакції від 02.04.2020); розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік Державного підприємства «ДОРОГИ СУМЩИНИ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; тендерна документація зі змінами, затверджена рішенням тендерного комітету (протокол від 09.04.2020 № 09-04) (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Лохвицький шлях» приватного акціонерного підприємства «ОБЛШЛЯХРЕМБУД», Заготівельно-виробничого приватного підприємства «РЕГІОН-2001», товариства з обмеженою відповідальністю «РОАД КОНСТРАКШН» (далі – ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН»), товариства з обмеженою відповідальністю «АМК РЕМ-БУД» (далі – ТОВ «АМК РЕМ-БУД») та державного підприємства «Сумський облавтодор» (далі - ДП «Сумський облавтодор»); протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 06.07.2020; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 24.06.2020 № 12554, від 24.06.2020 № 12561 та від 24.06.2020 № 12565; протокол засідання тендерного комітету від 14.07.2020 14.07/1; повідомлення про намір укласти договір. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Вичерпний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій учасників визначено у частині першій статті 30 Закону. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 1.2 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «при наданні учасником в тендерній документації персональних даних фізичних осіб, учасник повинен враховувати вимоги Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» та подати у складі тендерної пропозиції лист-згоду на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції». Учасником ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» у складі тендерної пропозиції не надано листи-згоди на обробку персональних даних від фізичних осіб, персональні дані яких подаються у складі тендерної пропозиції, зокрема на позиції 1, 3-6 та 12-41, зазначені в Довідці від 08.05.2020 № 386, що не відповідає вимогам пункту 1.2 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином, на порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та допустив її до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» установлено порушення пункту четвертого частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ДП «Сумський облавтодор» - порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом дотримання принципів публічних закупівель через забезпечення неупередженого розгляду і відхилення тендерних пропозицій у відповідності до вимог статті 30 Закону та недопущення таких порушень у подальшому і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи щодо вжиття заходів, направлених на виконання зобов'язань.



(посада)

Альошина Вікторія Олександрівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)