ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Буковський Геннадій Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
13 жовтня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ,
25887079,
Україна,
Тернопіль,
ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) – Ковель – Чернiвцi - Тереблече (на м. Бухарест) км 328+632 - км 395+000 (окремими ділянками)), 1347091916UAH, 45230000-8, ДК021, 1, посл. |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
6c592391ec1f451698a6b7071c91ae2d, 2020-04-08 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
17 вересня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Тернопільській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, скаргу до процедури, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Техно-Буд-Центр», ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», протокол засідання тендерного комітету від 28 травня 2020 року, укладений договір від 09 червня 2020 року № 3П (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 11 червня 2020 № 1, від 25 червня 2020 № 2, від 07 липня 2020 № 3, від 09 липня 2020 № 4, від 10 липня 2020 № 5, від 16 липня 2020 № 6, від 21 серпня 2020 № 7, від 03 вересня 2020 № 8, від 18 вересня 2020 № 9, від 22 вересня 2020 № 10 та від 08 жовтня 2020 № 11, відповідь Замовника від 30.09.2020 року, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.05.2020 № 9311-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.