| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»,
36849291,
Україна,
Одеса,
Вул. Гайдара, 13 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор’єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка», 62319843.96UAH, 45200000-9, ДК021, 1, роб |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
dd41e793119a41f9a948edb93ab03963, 2020-03-25 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
23 квітня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерних пропозицій, укладання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» (далі – Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету від 25.03.2020 № 3, тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ», договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 04.05.2020 № 1.
Відповідно до інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, Замовником було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів за ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва на закупівлю робіт по об’єкту «ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво господарсько-побутової каналізації вулиць Дорожня, Согласія, Григор’єва, Миру, Каштанова, Торгова, Отрадна, Малинова, Прикордонна, Хуторська, Сьома, Братів Стицьковських, Парникова, ж/м «Чорноморка», с. Лиманка».
Згідно з протоколом тендерного комітету Замовника від 16.04.2020 № 9 прийнято рішення про визначення його переможцем процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ» (далі – Учасник).
За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації встановлено наступне:
Підпунктом 1.2, пункту 1 додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Замовником встановлено вимогу надання з боку учасника відгуку/ рекомендаційного листа з інформацією про належне виконання Учасником договору, зокрема про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень від попереднього замовника зазначеного в п.1.1 (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) із зазначенням номеру та дати договору, опису виконаних робіт, в тому числі тип об’єкта, також зазначення класу наслідків - не нижче СС2, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт; у разі введення в експлуатацію зазначається дата введення. Проте Учасником у складі тендерної пропозиції надано відгук про виконання аналогічного договору від 01.04.2020 № 46-20, виданий ТОВ «УКРСПЕЦОБОРУДОВАНИЕ», де відсутні дані про назву, адресу, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані відомості у відгуку.
Отже, Замовником на порушення пункту 1 частини першої статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» (у редакції Закону чинного на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів) (далі – Закон) не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ДРІМ-ХАУЗ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону.
Південним офісом Держаудитслужби в електронній системі закупівель було направлено Замовнику запити про надання пояснень від 24.04.2020 та від 29.04.2020, на які надано Замовником відповіді.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону (у редакції Закону чинного на момент оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів).
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору - порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.