| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Служба автомобільних доріг у Житомирській області,
03451526,
Україна,
Житомир,
Покровська, 16 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту через р. Случ на автомобільній дорозі Р-49 Васьковичі - Шепетівка на км 92+351, Житомирська область, 40888064UAH, 45221000-2, ДК021, 102.7, метри |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
bc615d3181c34ad6b7857b56c19f6a00, 2020-03-25 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
30 квітня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства у сфері закупівель.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Служби автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник), тендерна пропозиція переможця SP. Z O.O. Mast-Bud, протокол засідання тендерного комітету від 23.04.2020 року № 97, повідомлення про намір укласти договір від 23.04.2020 року, договір від 08.05.2020 № 37, з додатковою угодою від 08.05.2020 року № 37/1/38 та пояснення Замовника від 14.05.2020 та 18.05.2020 року.
Відповідно пункту 4 Додатку № 3 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлено імперативну умову щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвіду роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням форми працевлаштування (штатний/цивільно-правова угода) за формою згідно Таблиці № 5 та мінімальною кількістю працівників.
При цьому, в пункті 4 Додатку № 3 до тендерної документації, також міститься умова щодо переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема посади геодезиста, або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт.
В той же час, вищевказаним пунктом тендерної документації також встановлено умову, що для інженерно - технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов'язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи таких працівників у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
В свою чергу, на підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих у вищевказаній довідці, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання скан-копії диплому про закінчення такими працівниками учбових закладів, а також надання скан – копії кваліфікаційного сертифікату інженера – геодезиста.
На виконання вищевказаної вимоги, щодо наявності обов’язкових ключових посад - інженерно-технічних працівників, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі, в частині наявності посади - геодезиста або іншої особи, яка виконує комплекс геодезичних робіт, в складі пропозиції переможцем робіт, пунктом 5, якої зазначено про наявність посади геодезиста (Кондратюка Олега Васильовича), що має кваліфікаційний сертифікат геодезиста, та буде залучений до виконання робіт.
Проте, моніторингом установлено відсутність у складі тендерної пропозиції переможця SP. Z O.O. Mast-Bud скан-копії диплому геодезиста Кондратюка Олега Васильовича про закінчення ним учбового закладу, а також відсутність скан-копії трудової книжки вказаного працівника (відсутність якої не підтверджує стаж роботи такого працівника у дорожньому господарстві не менше 2-х років), натомість надано довідку від 08.04.2020 року № 100 про неможливість надання таких документів без посилань на норми діючих нормативно - правових актів щодо неможливості їх надання, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ та пункту 4 Додатку № 3 тендерної документації та відповідно не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон № 922).
Також, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції переможця SP. Z O.O. Mast-Bud відсутній кваліфікаційний сертифікат інженер – геодезиста Кондратюка Олега Васильовича, натомість у вказаній пропозиції на вказану особу надано кваліфікаційний сертифікат на інженера – проектувальника, що не відповідає умовам пункту 4 Додатку № 3 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону №922.
Отже, моніторингом установлено, що на порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника SP. Z O.O. Mast-Bud, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922.
Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги.
Також, моніторингом установлено, що в укладеному договорі про закупівлю від 08.05.2020 року № 37 відсутній план фінансування робіт, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пункту 83 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова № 668) та відповідно не відповідає вимогам частини 1 статті 36 Закону № 922.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника SP. Z O.O. Mast-Bud, яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону № 922 та умовам тендерної документації.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства у сфері закупівель установлено порушення вимог пункту 83 Постанови № 668 та частини 1 статті 36 Закону № 922.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 08.05.2020 року № 37 відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.