ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Муратов Олег Михайлович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
22 травня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Управління капітального будівництва Одеської міської ради,
04056902,
Україна,
Одеса,
Комітетська, 10-А |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
«Капітальний ремонт Одеської спеціалізованої загальноосвітньої школи №49, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Давида Ойстраха, 12» (Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством)., 32597600UAH, 45453000-7, ДК021, 1, лот |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
2869060554a2447295fc0283c2a8b0b3, 2020-03-17 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
18 травня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 травня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, яка діяла на той час (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 17.03.2020 № 27Т/2), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Таком-Глорія Південь», пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримане 21.05.2020 через електронну систему закупівель, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.04.2020, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 29.04.2020 № 57.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник у підпункті 5.6.4 пункту 5 розділу ІІІ ТД установив вимогу надання переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, в тому числі документу, шляхом прикріплення його на електронний майданчик (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), що підтверджує відсутність підстави, визначеної частиною 2 статті 17 Закону, а саме: довідку про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків і зборів в Україні, видану уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату.
При цьому переможець торгів товариство з обмеженою відповідальністю «Таком-Глорія Південь» завантажив в електронній системі закупівель довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану Головним управлінням ДПС в Одеській області від 04.03.2020, яка не є дійсною на дату розкриття тендерних пропозицій або більш пізню дату (дата розкриття тендерних пропозицій – 03.04.2020, довідка дійсна до 13.03.2020), чим не дотримав вимоги підпункту 5.6.4 пункту 5 Розділу ІІІ ТД.
У межах проведення моніторингу Замовнику з даного питання було надано запит на пояснення від 18.05.2020. Надана відповідь Замовника на запит на пояснення від 21.05.2020 не містить підтвердження відповідності тендерної пропозиції переможця торгів вимогам ТД.
Однак на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Таком-Глорія Південь» через ненадання ним як переможцем торгів документу, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої статтею 17 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.