| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
КП "Комунальне підприємство Щасливської сільської ради «Житлово-комунальний комбінат «Щасливський» ",
30172060,
Україна,
Щасливе,
вул. Лисенка, 1 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
«Реконструкція магістральної системи каналізування с. Щасливого у Бориспільському районі, Київської області», 26864589UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
c835f75a61ef4f5680350ce5883d91e9, 2020-03-06 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
21 липня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.07.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 25.03.2020 б/н (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.04.2020 року, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Спецтермомонтаж-Енерго», товариства з обмеженою відповідальністю «ТДС БУД ІНВЕСТ», ПрАТ «АСКОЛЬД» (далі – Переможець), повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 10.04.2020, протоколи розгляду тендерних пропозицій комунального підприємства Щасливської сільської ради «Житлово-комунальний комбінат «Щасливський»» (далі – Замовник) від 15.04.2020 № 5 та № 6, від 17.04.2020 № 7, договір від 07.05.2020 № 01-05/2020, додаткову угоду від 20.05.2020 № 1.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ПрАТ «АСКОЛЬД» вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 1. 3 та п. 1.8 Розділу 3 ТД, учасник повинен у складі тендерної пропозиції обов’язково розмістити оригінал або належним чином завірену копію свідоцтва про реєстрацію платником ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ та оригінал або належним чином завірену копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом.
У складі пропозиції Переможця не надано оригінали вказаних документів чи завірені належним чином їх копії, чим не виконано вимоги п. 1.3 та п. 1.8 Розділу 3 ТД.
Крім того, згідно з п. 5.1.1.2 Розділу 3 ТД учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надає оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують залучення учасником або наявність в учасника на момент подання тендерної пропозиції у власності заявленого ним обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально-технічної бази, яка зазначена у довідці, наданій на виконання вимог підпункту 5.1.1.1 пункту 5.1.1 розділу 3 тендерної документації.
Переможцем торгів у складі пропозиції надано довідку від 02.04.2020 № 20/02, в якій зазначено, що учасник має власну виробничу базу та офісну будівлю.
Однак, оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують наявність в учасника на момент подання тендерної пропозиції у власності вказаної бази та офісної будівлі ПрАТ «АСКОЛЬД» не надано, чим не виконано вимоги п. 5.1.1.2 Розділу 3 ТД.
Також, відповідно до примітки п. 5.1.1.1 Розділу 3 ТД у довідці про наявність обладнання, будівельних машин і механізмів учасника має бути обов’язково зазначено про наявність або залучення, у тому числі не менше одного автомобіля бортового чи самоскида (вантажопідйомністю не менше 5 т); не менше одного екскаватора (місткість ковша не менше 0,5 м3); не менше однієї пересувної електростанції (потужністю не менше 4 кВт); не менше одного котка (масою не менше 8 т.); не менше одного асфальтоукладальника (продуктивністю не менше 500 т/год).
Перевіркою документів, які містяться у складі пропозиції Переможця встановлено, що у довідці від 02.04.2020 № 2-20/02 не зазначено інформації про наявність будівельних машин та механізмів (у власності та/або на праві залучення), зокрема автомобіля бортового чи самоскида з вантажопідйомністю не менше 5 т, екскаватора з місткістю ковша не менше 0,5 м3, пересувної електростанції з потужністю не менше 4 кВт, котка з масою не менше 8 т, асфальтоукладальника з продуктивністю не менше 500 т/год.
Таким чином, Переможцем документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним у статті 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до статті 22 Закону.
Також, відповідно до п. 1.7 Розділу 3 ТД учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції обов’язково розмістити документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції згідно з вимогами пункту 2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію від 01.04.2020 № 1268-20, згідно з якою реквізити Замовника не відповідають реквізитам, які зазначені комунальним підприємством Щасливської сільської ради «Житлово-комунальний комбінат «Щасливський»» у п. 2.2.6 Розділу 3 ТД.
Згідно з п. 2.2.4 Розділу 3 ТД тендерна пропозиція, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам документації, відхиляється Замовником.
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, не надав забезпечення тендерної пропозиції та не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, не відхилив тендерну пропозицію учасника ПрАТ «АСКОЛЬД» як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, не надав забезпечення тендерної пропозиції та не відповідає умовам тендерної документації і уклав договір з зазначеним учасником.
Вищевказане призвело до порушення частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, згідно з якою замовник відміняє торги в разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
До того ж, відповідно до частини четвертої статті 36 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що договір від 07.05.2020 № 01-05/2020 укладено з порушенням частини четвертої статті 36 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, оскільки умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, зокрема в частині строків виконання робіт та їх тривалості.
Враховуючи зазначене, договір від 07.05.2020 № 01-05/2020 є нікчемним у відповідності до частини 1 статті 37 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30, що призвело до порушення частини першої статті 31, частини четвертої статті 36, що призвело до порушення частини 1 статті 37 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.