ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Зубченко Віталій Олександрович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
18 травня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації,
37448113,
Україна,
Київ,
вул. Харківське шосе, 168-к |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Капітальний ремонт фасаду в закладі загальної середньої освіти № 62 на вул. Княжий Затон, 17-в Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), 1500000UAH, 45400000-1, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
78e3e7a4b1d8424187aa4104e95747f5, 2020-03-05 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
21 квітня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15.05.2020.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (у редакції від 08.02.2020 року) (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 28.02.2020 № 269 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.03.2020, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан», ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» (далі – Переможець), протоколи засідання тендерного комітету Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) від 30.03.2020 № 430, від 06.04.2020 № 493 та № 494, від 07.04.2020 № 528, повідомлення про намір укласти договір від 07.04.2020, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.05.2020 № 8679-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що Замовником у п. 4.3 тендерної документації не зазначено кількість та обсяг виконання робіт, чим не дотримано вимоги пункту п’ятого частини другої статті 22 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року.
Крім того, всупереч частині першій статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, Замовником у ТД не встановлено можливості відхилення учасника у випадку наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
До того ж, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію
ТОВ «Компанія Барбакан», оскільки вказаним учасником надано скан-копію аналогічного договору відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 до ТД та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра згідно з пунктом 1.3 Додатку 1 до ТД.
Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан», яка є меншою на 497 089, 00 гривень за пропозицію переможця, з підстав, зазначених Замовником у протоколі засідання тендерного комітету, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року.
Поряд з цим, за результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД, оскільки ТОВ «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» не надано договірну ціну, яка за результатами аукціону повинна складати 1 496 089,00 грн з ПДВ, чим не виконано вимогу п. 1 Додатку 3 до ТД.
Слід зазначити, що переможцем надано розрахунок договірної ціну на загальну суму 1 474 812,00 грн з ПДВ.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, не відхилив тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Реконструкція та Житлово-Комунальний Сервіс» як такого, що не відповідає умовам тендерної документації.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту п’ятого частини другої статті 22, абзацу п’ятого частини першої статті 3, пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі,– порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.