ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

26 червня 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-02-26-002596-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Служба автомобільних доріг у Житомирській області, 03451526, Україна, Житомир, Покровська, 16
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 46+483 - км 50+483, Житомирська область, 135052958.4UAH, 45233000-9, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 88e7fdafc9ba47cd837423901013b3e7, 2020-02-26
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
6. Дата початку моніторингу: 01 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2019) (далі –Закон), внесення змін до тендерної документації та їх оприлюднення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 26.02.2020 № 38 (зі змінами), тендерну пропозицію приватного підприємства «Автомагістраль» (далі – ПП «Автомагістраль»), протокол засідання тендерного комітету від 27.03.2020 № 72, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 15.04.2020 № 25. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна документація (пункт 2 (таблиця 2) додатку 6 тендерної документації) Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання переможцем торгів документів, які підтверджують відсутність підстави, визначеної пунктом 5 частини першої статті 17 Закону. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що тендерна пропозиція ПП «Автомагістраль» не відповідала умовам тендерної документації. Відповідно до умов пункту 5 додатку 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію, визначеного статею 16 Закону Замовник встановив вимогу до учасників торгів щодо надання останніми довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт за формою наведеною у таблиці. На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка наведена в довідці, необхідно надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці. На підтвердження зазначеної вимоги учасник ПП «Автомагістраль» в складі тендерної пропозиції надав довідку б/д б/н (далі – Довідка), в якій зазначив інформацію, зокрема, про машиніста екскаватора 6 розряду Загородного Михайла Анатолійовича (пункт 37 Довідки), проте на підтвердження зазначеної інформації учасник надав наказ (розпорядження) від 21.03.2017 № АМ-00000105-А-00002912 про призначення Загородного М.А. на посаду дорожнього робітника 3 розряду, чим не підтвердив інформацію зазначену у Довідці щодо вказаного працівника, та як наслідок, не дотримався вимог пункту 5 додатку 3 тендерної документації. Крім цього, умовами пункту 5 додатку 3 тендерної документації встановлено вимоги щодо обов’язкових робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, зокрема щодо дорожніх робітників у кількості не менше 33 особи (які повинні бути зазначені у Довідці). На підтвердження інформації щодо наявності в учасника працівників, яка міститься в довідці, необхідно надати, зокрема, копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду працівників, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Проте ПП «Автомагістраль» у Довідці зазначив інформацію про 35 дорожніх робітників, з яких на 34-ох (Балагура С.І., Балюра І.І., Безкоровний В.І., Бігун В.І., Борисюк А.О., Вишняков І.Г., Вітринський В.Ю., Водянчук М.І., Гошуляк В.Ф., Грилевич С.І., Добровольський В.В., Дячок С.А., Жмурко О.О., Івахненко Н.М., Караман С.І., Кисіль В.Л., Кінда В.О., Кравець С.Г., Лафицький М.В., Левченко В.О., Лихенко Б.Д., Меленівський В.П., Муляр О.П., Мусатенко М.Ю., Ніколаєнко Р.П., Омелянчук С.А., Остапчук В.С., Сорока В.Ф., Старовойт І.П., Трум В.В., Філімончук В.Ю., Хоменко П.І., Ширманов О.М., Ярко О.М.) не надав підтвердження щодо їх призначення на відповідну посаду, а саме: учасник надав на вказаних працівників копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу за умовами контракту терміни, яких на момент проведення процедури закупівлі закінчились (документи щодо свідчать про подовження терміну контрактів не надано), що не відповідає вимогам пункту 5 додатку 3 тендерної документації. Крім цього, умовами пункту 3 додатку 3 (таблиця 4) тендерної документації встановлено вимоги щодо надання транспортної схеми за формою, що визначена Замовником в таблиці яка, зокрема, передбачає інформацію про «Виробника/ Постачальника, місця виробництва/ постачання» та «Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування». Вимогами примітки 2 до вказаної таблиці визначено, що перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в кілометрах, що проходить по ним (з точністю до 1 кілометра). Проте тендерна пропозиція ПП «Автомагістраль» містить транспортну схему, в якій не зазначено інформацію про виробника та вимоги визначені у примітці 2, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 3 тендерної документації. Крім цього, умовами пункту 4 додатку 3 тендерної документації встановлено, що учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну дорожню лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю. Для документального підтвердження наявності лабораторії учасник повинен надати, зокрема: гарантійний лист про те, що під час виконання робіт вимірювальна лабораторія буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Проте, тендерна пропозиція ПП «Автомагістраль» не містить такого гарантійного листа, що не відповідає вимогам пункту 4 додатку 3 тендерної документації. Однак, на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Автомагістраль», як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону та тендерна пропозиція, якого не відповідає умовам тендерної документації, та визначив ПП «Автомагістраль» переможцем.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку через дотримання положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)