| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Відділ капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області,
04054091,
Україна,
Мелітополь,
вул.Університетська,19 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Підрядні роботи по об’єкту «Відокремлений підрозділ «Інфекційна лікарня» комунальної установи «Територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» по вул. Кізіярській, 48,м. Мелітополь, Запорізька область - капітальний ремонт», 49718941.2UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
2c4dc21a803b42c485d3ff59ed9423b8, 2020-02-21 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
31 грудня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 січня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 08.02.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу капітального будівництва Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 21.02.2020 року № 40, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АБЗ ПРОМБУД» (далі – ТОВ «АБЗ ПРОМБУД»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 06.04.2020 № ZP04_09 укладений з ТОВ «АБЗ ПРОМБУД», додаткові угоди до цього договору від 01.06.2020 № 1, від 24.06.2020 № 2, від 10.07.2020 № 3, від 30.07.2020 № 4, від 28.08.2020 № 5, від 11.09.2020 № 6, від 01.10.2020 № 7, від 02.11.2020 № 8, від 30.11.2020 № 9, від 04.12.2020 № 10 та від 24.12.2020 № 11 (далі – Договір), відповідь на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до вимог підпунктів 5.3.1 та 5.3.3 пункту 5.3 розділу ІІI тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного договору: інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно додатку 7 цієї документації; оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічного договору, з зазначенням інформації про належне виконання договору, введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт. При цьому, відповідний досвід роботи повинен становити не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх чотирьох (4) років.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» у своїй тендерній пропозиції надав довідку від 10.03.2020 № 10/03-1 про наявність у учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання двох аналогічних договорів, листи-відгуки. Відповідно до наведеної довідки іншою стороною в укладених з ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» аналогічних договорах виступали Замовник та ВК «ТЄМП».
Так, в листі-відгуку Замовника від 11.02.2020 № 139/01-85 зазначено, що ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» виконувало роботи по об’єкту, зокрема згідно з договором № 7Р/19 від 25.07.2019. Підприємство має в наявності необхідну техніку, відпрацьовану технологію виробництва будівельних робіт і здатне виконувати великі обсяги. Персонал відповідає кваліфікаційним вимогам, та здатний швидко виконувати будівельні роботи за прийнятними зобов’язаннями. Під час проведення робіт ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» зарекомендувало себе як надійний виконавець, що чітко дотримувався робочого проекту, графіку робіт та поставлених завдань.
В листі-відгуку ВК «ТЄМП» від 03.02.2020 зазначено, що ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» виступає підрядною організацією по об’єкту, зокрема згідно з договором від 08.07.2019 № 08/7. Підприємство має в наявності необхідну техніку, відпрацьовану технологію виробництва будівельних робіт і здатне виконувати великі обсяги робіт. Персонал відповідає кваліфікаційним вимогам, та здатний швидко виконувати будівельні роботи за прийнятними зобов’язаннями, з дотриманням строків.
Однак, у вищевказаних листах-відгуках не зазначено інформацію про введення в експлуатацію об’єкту/завершення робіт та в листі-відгуку ВК «ТЄМП» від 03.02.2020 інформацію про належне виконання договору, що не відповідає вимогам підпункту 5.3.3 пункту 5.3 розділу ІІI тендерної документації.
Враховуючи викладене, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону та уклав з ним Договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБЗ ПРОМБУД» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.