ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Мельник Сергій Іванович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
01 грудня 2020
(дата)
Висновок
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-02-19-001284-c
І. Вступна частина
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС",
37761936,
Україна,
Харків,
Комінтернівський район, ВУЛИЦЯ АКТЮБІНСЬКА, будинок 24 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Електрична енергія, 153200000UAH, 09310000-5, ДК021, 66880000, кВт*год |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
ddd80e4a22744237b55235fc2ecf8665, 2020-02-19 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
16 листопада 2020
|
ІІ. Констатуюча частина
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Міськелектротранссервіс» (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника 19.02.2020 зі змінами (далі – тендерна документація); перелік змін від 11.03.2020 до тендерної документації; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Оіл інвестмент», товариства з обмеженою відповідальністю «Паверсток», товариства з обмеженою відповідальністю «Спеценергогруп», товариства з обмеженою відповідальністю «Газенерджитрейд», товариства з обмеженою відповідальністю «Газова компанія енергоком»; протокол розгляду тендерних пропозицій; протокол про намір укласти договір від 04.05.2020; повідомлення про намір укласти договір; договір від 21.05.2020 № 7/20-торги; звіт про результати проведення процедури закупівлі; повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 21.05.2020 № 1; повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 28.08.2020 № 2; повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 01.09.2020 № 3; повідомлення про внесення змін до договору відповідно до додаткової угоди від 28.09.2020 № 4; пояснення Замовника, оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу 20.11.2020 та 24.11.2020; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 22.04.2020 № 7686-р/пк-пз та від 22.04.2020 № 7689-р/пк-пз.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону (в редакції до 19.04.2020).
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону (в редакції до 19.04.2020).
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерних пропозицій; дотримання законодавства при укладенні договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом не допущення таких порушень в подальшому, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Корнієнко Олена Петрівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)