ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Кроляк Роман Йосипович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
13 жовтня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Служба автомобільних доріг в Одеській області,
25829550,
Україна,
Одеса,
вул. М. Грушевського, 49 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-47 /Н-33/ - Кароліно-Бугаз – Грибівка – Санжійка - /М-27/, км 16+800 – км 17+000, км 25+400 – км 26+800 (джерело фінансування закупівлі - державний та/або місцевий та/або інші бюджети), 39940348UAH, 45233142-6, ДК021, 1, посл. |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
463dd003ee884f25ac3eb2bd0bfa8bba, 2020-02-07 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
18 вересня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 жовтня 2020 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній для проведеної закупівлі, далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій та допущення їх до аукціону, а також визначення переможця торгів, надання Замовником роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю і його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг в Одеській області (далі – Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-02-07-004962-c), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни, опубліковані в електронній системі закупівель звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а також опубліковані Замовником відповіді на такі звернення, оприлюднену інформацію щодо оскарження рішень Замовника та розгляду таких скарг Органом оскарження, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» та ТОВ «Евродор», протокол (рішення) засідання тендерного комітету про намір укласти договір про закупівлю №7 від 17.04.2020, повідомлення про намір укласти договір від 17.04.2020, опубліковані переможцем торгів документи на підтвердження відсутності підстав, визначених відповідними пунктами статті 17 Закону, договір підряду № 1П/20 від 07.05.2020, повідомлення про внесення змін до договору від 15.09.2020 року.
Проведеним моніторингом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено, що на порушення вимог частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, тоді як Замовником зазначено його вид та розмір (електронна гарантія на суму 1 100 000,00 гривень).
За вимогою пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (чинний до 17.07.2020, далі – Наказ № 490), формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
Так, затверджена Наказом № 490 форма «Повідомлення про внесення змін до договору» передбачає заповнення таких обов’язкових полів: 14 «Сума договору після внесення змін» та 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін».
Однак, в опублікованій Замовником формі повідомлення про внесення змін до договору не відображено інформацію, передбачену полями 14 «Сума договору після внесення змін» та 15 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін», чим порушено вимоги частини 2 Наказу № 490.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.
За результатами аналізу правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та допущення їх до аукціону, а також визначення переможця торгів, надання Замовником роз’яснення на звернення щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю і його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, щодо недопущення таких порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.