| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області,
25843931,
Україна,
Дніпро,
Воскресенська, 24 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-11 Дніпро - Миколаїв (через м. Кривий Ріг) на ділянці км 112+608– км 127+110, 313079164UAH, 45233142-6, ДК021, 14502, метри |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
5c2066a8687e4e33b4426c0b173b03ab, 2020-02-06 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
15 липня 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 01.12.2019) (далі – Закон), дотримання замовником законодавства під час розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ), надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 06.02.2020 б/н) із змінами (далі – тендерна документація), зміни до тендерної документації, затверджені протоколами від 09.04.2020 № 12, від 13.04.2020 № 13, від 21.04.2020 № 14, від 22.04.2020 № 15, звернення учасників за роз’ясненням щодо тендерної документації та вимогами щодо усунення порушень, відповіді надані Замовником, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі – ТОВ «Ростдорстрой»), ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», ТОВ «Буд регіон», товариство з обмеженою відповідальністю «Українсько-польське підприємство з іноземними інвестиціями «УПС», ТОВ «Миколаївбудцентр», товариство з обмеженою відповідальністю «Онур конструкціон інтернешнл», ТОВ «Автомагістраль - Південь», товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво», протокол розгляду тендерних пропозицій від 27.05.2020, протокол засідання тендерного комітету від 30.06.2020, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 30.06.2020, договір від 13.07.2020 № ПС-А-8, додаткова угода від 27.07.2020 № 1, рішення Колегії АМКУ від 25.03.2020 № 5746-р/пк-пз, від 22.06.2020 № 12314-р/пк-пз, запит про надання пояснення та пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 04.08.2020.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу установлено, що Замовником не правомірно відхилено тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «АВТОСТРАДА» на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, а саме – по причині надання в тендерній пропозиції транспортних схем, згідно вимогам додатків 2.3, 2.4 тендерної документації, що не відповідають дійсним розрахункам згідно наданого маршруту транспортування асфальтобетонної суміші, чим порушено вимоги частини першої статті 30 Закону.
Отже, Замовник відхилив тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Спільне українсько-німецьке підприємство «АВТОСТРАДА» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 30 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-5_2 – не підтверджено.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-2-14 - підтверджено.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання законодавства під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, виконання Замовником рішення Колегії АМКУ - порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.