ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

21 травня 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-01-29-000806-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Відділ освіти Бучанської міської ради, 34357364, Україна, м.Буча, вул.Островського, 36
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи № 1 І-ІІІ ступенів по вул. Малиновського, 74 в м.Буча Київської області, 153177904UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 0a1e12d4d6db4be1b4674416edd29ec2, 2020-01-29
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. Дата початку моніторингу: 06 квітня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18.05.2020. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 року (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 29.01.2020 № 7 (далі – ТД), протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.05.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 12.05.2020, протокол розкриття, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НВП АЛЬТЕЗА», товариства з обмеженою відповідальністю «ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ-7», товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Монолітбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «БУД ПРОМ ЛАЙН», товариства з обмеженою відповідальністю «ХОЗХІМСЕРВІС», товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», товариства з обмеженою відповідальністю «Подолжилбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «КЛАСИКА КОМФОРТУ», рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2020 № 8175-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу встановлено, що всупереч частині першій статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року, Замовником у ТД не встановлено можливості відхилення учасника у випадку наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, чим порушено частину 3 статті 22 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Крім того, моніторингом встановлено невідповідність тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Подолжилбуд» вимогам п. 5.4 Розділу 3 ТД, оскільки вказаним учасником не підтверджено фінансову спроможність за чотири попередні роки. Поряд з цим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 04.03.2020 № 04/03-10, у якій не зазначено інформацію про освіту, спеціальність/кваліфікацію окремих працівників, чим не дотримано вимоги п. 5.2.1 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону № 922-VIII у редакції від 01.12.2019 року не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Подолжилбуд» та ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. До того ж, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН» (далі – Учасник) з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій, оскільки: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано кваліфікаційний сертифікат, виданий інженеру-проектувальнику Бондаренку Кирилу Сергійовичу на роботи з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації, який містить серію та номер, а саме: серія АР № 013763; 2. Учасником в складі пропозиції надано лист-пояснення від 02.03.2020 № 032/02/03/20 про причини неподання відповідно до умов ТД аналогічних договорів, оскільки підприємство створене у квітні 2019 року; 3. Учасником в складі пропозиції надано лист-пояснення від 02.03.2020 № 034/02/03/20 про причини неподання фінансової звітності за останні 4 роки, оскільки підприємство створене у квітні 2019 року. Таким чином, Замовником всупереч вимогам частини першої статті 30 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року, відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУД ПРОМ ЛАЙН», з підстав, зазначених Замовником у протоколі розгляду тендерних пропозицій, чим порушено норми абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення частини 3 статті 22, пункту 4 частини першої статті 30, частини 1 статті 3 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2019 року За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та/або в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону № 922-VIII, у редакції від 01.12.2020 року, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)