ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

21 лютого 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-01-27-004919-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Щасливська сільська рада, 04527520, Україна, село Щасливе, вул.Фестивальна б.39, Бориспільського р-ну
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на 200 відвідувань в зміну з перспективою розвитку по вул. Лермонтова, 9 в с. Щасливе, Бориспільського району, Київської області (Коригування 2), 4489221.56UAH, 45210000-2, ДК021, 1, роб
3. Інформація про оприлюднення: cb56c651cda34b8d8bcb7893b11cc6ab, 2020-01-27
4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 07 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Щасливської сільської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, протокол засідання тендерного комітету від 27.01.2020 № 14, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2020, договір про закупівлю робіт від 07.02.2020 № 19, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби надані 17.02.2020 через електронну систему закупівель. Під час моніторингу встановлено, що Замовник застосував переговорну процедуру відповідно до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» через необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проєкті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту. На запит Держаудитслужби про надання пояснень щодо обґрунтування підстав для застосування переговорної процедури, Замовник 17.02.2020 надав пояснення, та долучив документальне підтвердження необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проєкті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проєкту (рішення виконавчого комітету Щасливської сільської ради Бориспільського району Київської області від 13.04.2018 № 1106-27-VII, рішення виконавчого комітету Щасливської сільської ради Бориспільського району Київської області від 17.12.2019 № 2073-46-VII, рішення виконавчого комітету Щасливської сільської ради Бориспільського району Київської області від 16.01.2020 № 19 (далі – рішення № 19), додаток № 1 до рішення № 19, експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом від 06.04.2018 № V-0130-18/ПРОЕКСП, експертний звіт щодо розгляду проектної документації за проектом від 29.11.2019 № V-0482-19/ПРОЕКСП).
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
-



(посада)

Холод Тетяна Борисівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)