ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Косінов Станіслав Анатолійович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
09 вересня 2020
(дата)
Висновок
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-01-24-004311-b
І. Вступна частина
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Харківської обласної ради "Харківські обласні комунікаційні системи",
40041346,
Україна,
Місто Харків,
майдан Свободи, 5, Держпром, 6 під їзд, 4 поверх, кімн. №№33-35 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Апаратно-програмний комплекс з комплексною системою захисту інформації, 35000000UAH, 30210000-4, ДК021, 401, комплекти |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
e70a61550e8d4d79be46f3b5575ce812, 2020-01-24 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
07 вересня 2020
|
ІІ. Констатуюча частина
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду та оцінки тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору та відповідності його тендерної пропозиції, правомірність укладання додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Харківської обласної ради «Харківські обласні комунікаційні системи» (далі - Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену тендерним комітетом (зі змінами), тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ай Ті Діалог» (далі – учасник-переможець або ТОВ «Ай Ті Діалог»), протокол засідання тендерного комітету від 08.04.2020 №15, повідомлення про намір укласти договір від 08 квітня 2020, договір від 22.04.2020 №01/20-Т, додаткову угоду від 26.05.2020 №1, додаткову угоду від 29.05.2020 №2, додаткову угоду від 05.08.2020 №3.
За результатами моніторингу встановлена невідповідність тендерної пропозиції учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю «Ай Ті Діалог» умовам тендерної документації.
Так, на вимогу пункту 1 розділу III тендерної документації на документи, які надаються в електронному вигляді учасник обов’язково повинен накладати ЕЦП/КЕП.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасником-переможцем ТОВ «Ай Ті Діалог» надано виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи в електронному вигляді без накладання ЕЦП/КЕП.
Відповідно абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, на порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «Ай Ті Діалог» та визначив його переможцем процедури закупівлі протокол засідання тендерного комітету від 08.04.2020 №15, уклав договір від 22.04.2020 №01/20-Т.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами моніторингу питання наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31статті Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), своєчасності укладання договору та відповідності його тендерної пропозиції, правомірності укладання додаткових угод – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов'язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Бєлікова Юлія Олександрівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)