ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

27 лютого 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-01-08-000331-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області, 41903554, Україна, Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників, 3150000UAH, 45210000-2, ДК021, 1, роб
3. Інформація про оприлюднення: 814fb7e3db7e4663bb1a324fdf9b473d, 2020-01-08
4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 07 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі – Замовник) на 2020 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, протокол засідання тендерного комітету від 08.01.2020 № 7, договір від 11.02.2020 № 2020/02/11-02 (далі – Договір). За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник в пункті 13 повідомлення визначив умову для застосування переговорної процедури: пункт 6 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. При цьому, на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), пункт 14 повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури закупівлі), не містить посилань на експертні, нормативні, технічні та інші документи, які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі з зазначеної підстави. Інформація наведена у пункті 14 повідомлення не підтверджує наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених пунктом 6 частини другої статті 35 Закону, зокрема, Замовник не довів через які непередбачувані обставини виникла необхідність у закупівлі додаткових будівельних робіт під час виконання початкового проекту. Отже, Замовник в порушення пункту 6 частини другої статті 35 Закону застосував переговорну процедури закупівлі без наявності умов визначених цією нормою Закону. Крім того, згідно пункту 3.2 Договору визначено, що договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві у відповідності до обсягів проектно-кошторисної документації. Відповідно до пункту 3.3 Договору в складі договірної ціни підрядник надає наступну документацію: локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунки до документа «Договірна ціна», розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, розрахунок кошторисної заробітної плати. Згідно із вимогами абзацу 8 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. За результатами моніторингу установлено, що Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 13.02.2020 Договір без документації що визначена його пунктом 3.3, яка є складовою договірної ціни (Додаток № 1 до договору, який є невід’ємною його частиною), чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення пункту 6 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)