ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

01 квітня 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-01-03-000037-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради, 35652032, Україна, місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: «Будівництво дошкільного навчального закладу по вул. Володимира Момота, 46-а в м. Бориспіль Київської області (коригування)» ДК 021:2015 (CPV) – 45210000-2 - Будівництво будівель, 76942336UAH, 45210000-2, ДК021, 1, роб
3. Інформація про оприлюднення: 4c5761ecdab841b184cdcdb2f7c07978, 2020-01-03
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
6. Дата початку моніторингу: 20 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 1 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, стану виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 03.01.2020, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «УКРБУД ЗАБУДОВА» (далі – ТОВ «УКРБУД ЗАБУДОВА»), повідомлення про намір укласти договір, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 03.03.2020 № 4061-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель, колегія АМКУ прийняла рішення від 03.03.2020 № 4061-р/пк-пз, яким зобов’язала Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «УКРБУД ЗАБУДОВА» переможцем процедури закупівлі, яке відповідно до частини дванадцятої статті 18 Закону набирає чинності з дня його прийняття та є обов’язковим для виконання замовниками. При цьому, станом на 20.03.2020 (початок моніторингу закупівлі) в електронній системі закупівель відсутня інформація про будь-які дії тендерного комітету за процедурою закупівлі в межах дії Закону, зокрема щодо виконання рішення Колегії АМКУ, чим порушено частину дванадцяту статті 18 Закону. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання стану виконання рішення Колегії АМКУ установлено порушення частини дванадцятої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції (окрім тих питань, що були предметом розгляду колегії АМКУ) – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує в установленому законодавством порядку здійснити заходи передбачені частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Назаренко Ірина Федорівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)