ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Зубченко Віталій Олександрович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

26 лютого 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-12-28-000839-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: КП Управління капітального будівництва Крюківщинської сільської ради, 40335998, Україна, село Крюківщина, вулиця Булгакова, будинок 10
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: «Реконструкція нежитлового приміщення під розміщення амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Вишнева 27 в с. Крюківщина Києво-Святошинського району Київської області». Закупівля здійснюється за бюджетні кошти., 14919366UAH, 45454000-4, ДК021, 1, лот
3. Інформація про оприлюднення: d61e0b64c10942c98e15cad74c40beb2, 2019-12-28
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
6. Дата початку моніторингу: 10 лютого 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24.02.2020. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 27.12.2019 № 10, тендерні пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «БАЛАНС», ТОВ «РОЗУМНА ХАТА» та ТОВ «АМК ІНЖИНІРИНГ» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 17.01.2020 № 27, від 21.01.2020 № 28 та від 27.01.2020 № 29, повідомлення про намір укласти договір, договір від 11.02.2020 № 1-02/20. Слід зазначити, що п. 2 Розділу 3 ТД передбачено забезпечення тендерної пропозиції у розмірі 29 000,00. Поряд з цим, згідно з п. 14 форми оголошення про проведення відкритих торгів – забезпечення тендерних пропозицій не передбачається. Враховуючи вищевикладене, тендерна документація та оголошення про проведення процедури закупівлі містять суперечливі відомості. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що згідно п. 2.2 Додатку 2 та Додатком 5 до ТД вимагалося надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки про наявність працівників відповідних кваліфікацій, які мають необхідні знання та досвід, а саме: директора, бухгалтера, головного інженера, виконроба та кошторисника, які мають працювати в штаті або по цивільно-правовим угодам та контактні номера телефонів всіх зазначених працівників. Так, згідно довідки про наявність працівників від 03.01.2020 № 118-36Д наданої Переможцем встановлено, що Чернишова К.М. є начальником відділу продажу-кошторисником та прийнята згідно наказу від 29.12.2016 № 2. Проте, згідно вищезазначеного наказу, Чернишову К.М. прийнято лише на посаду начальника відділу продажів. Переможець не вказав контактні номера телефонів всіх зазначених працівників та документально не підтвердив наявність кошторисника в штаті, чим не дотримано вимоги Додатку 5 до ТД. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Додатком 6 до ТД вимагалося подання учасником довідки про досвід виконання аналогічних договорів за 2017-2019 роки. На підтвердження виконання аналогічного договору Переможець вказав чотири договори, а саме: 1. Договір підряду від 30.07.2018 № 06-2018 укладений з ДП «Адідас-Україна» на виконання робіт з монтажу систем вентиляції; 2. Договір субпідряду від 20.12.2017 № 31/002 укладений з ПАТ «Київметробуд» на виконання робіт з монтажу систем кондиціонування; 3. Договір субпідряду від 18.03.2019 № 18-03 укладений з ТОВ «БК КБР» на виконання робіт з установлення вентиляційного обладнання; 4. Договір субпідряду від 27.08.2019 № 27/08-2019 укладений з ТОВ «АЛЛЕ БУД» на виконання вентиляційних будівельно-ремонтних робіт. Проте, вищезазначені договори відрізняються за предметом закупівлі, тому не можуть вважатися аналогічними, тим самим не відповідають вимогам Додатку 6 до ТД. Згідно Додатку 7 до ТД Замовник вимагає в разі залучення субпідрядної організації надати копії ліцензій, копії статутних документів та лист-згоду на участь у роботах в довільній формі. Так, згідно довідки про залучення субпідрядників від 03.01.2020 № 183, Переможцем буде залучено ТОВ «Консоль Строй» для проведення загальнобудівельних робіт, зведення металевих конструкцій, оздоблювальних робіт та озелення. Проте, згідно листа-згоди від 09.01.2020 № 255, ТОВ «Консоль Строй» дає згоду лише на виконання робіт з влаштування системи вентиляції та кондиціонування, чим не дотримано вимоги Додатку 7 до ТД. Таким чином, можливість проведення Замовником загальнобудівельних робіт, зведення металевих конструкцій, оздоблювальних робіт та озелення не підтверджена. Таким чином, учасником ТОВ «АМК ІНЖИНІРИНГ» документально не підтверджено його відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним у ст. 16 Закону та встановлених Замовником у ТД відповідно до ст. 22 Закону. Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та умовам тендерної документації. Отже, Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «АМК ІНЖИНІРИНГ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 11.02.2020 № 1-02/20 на закупівлю робіт загальною сумою 13 000 000,00 гривень.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Лаврів Наталія Станіславівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)