ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Васильєв Олександр Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

07 лютого 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-12-18-002345-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради, 39754779, Україна, м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Демонтаж новорічних ялинок з прикрасами, 175000UAH, 45220000-5, ДК021, 1, послуга
3. Інформація про оприлюднення: 6e43252cedf741b68b5da3b997bd7d6b, 2019-12-18
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. Дата початку моніторингу: 17 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг від 21.01.2020 №20/1-1. Частиною першою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки – у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Згідно пункту 17 частини 1 статті 1 Закону послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт. В оголошенні про проведення відкритих торгів та у пункті 2 розділу 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника, оприлюднених на сайті Уповноваженого органу, сума тендерного забезпечення при закупівлі послуг визначена у сумі 5250,00 грн, що не перевищує 3 відсотки очікуваної вартості закупівлі. Відповідно до Закону предмет закупівлі послуг визначають за пунктом 17 частини 1 статті 1 цього Закону. Водночас, відповідно до абз. 2 п. 1 розд. ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі — Порядок № 454) предмет закупівлі визначають на основі національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 (далі — ЄЗС), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Пунктом 17 частини 1 Закону визначено, що у розумінні цього Закону послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Відповідно до оголошення Замовник визначив предмет закупівлі «ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи (демонтаж новорічних ялинок з прикрасами)». Проте, вищевказаний предмет закупівлі не відноситься до робіт або послуг у будівельній діяльності та більш відповідає визначенню за показником четвертої цифри основного словника як «ДК 021:2015: 98390000-3 — Інші послуги, адже демонтаж ялинки з прикрасами здійснюється після організації культурних заходів. Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, шо в порушення п.7 ч.2 ст.22 Закону проект договору про закупівлю, що є Додатком 5 до тендерної документації, не містить порядок змін його умов (відповідно до ч.4 ст.36 Закону). Також, за результатами моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця торгів ПП «Ялинка України» не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Так, згідно з умовами п.4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника проект договору, який наведено в Додатку 5 тендерної документації заповнюється та підписується учасником і подається в окремому файлі у форматі PDF з обов’язковим вказанням згоди з істотними умовами договору. Наданий учасником ПП «Ялинка України» у складі своєї тендерної пропозиції проект договору (зокрема пункт 10.6) не містить інформації щодо статусу платника податку виконавця цього договору. На порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Ялинка України», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та на порушення частини 1 статті 31 Закону Замовник не відмінив торги у зв’язку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 7 ч.2 ст.22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Ялинка України» установлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 та частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення Порядку № 454. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Фінтісов Сергій Миколайович
(підпис, власне ім'я, прізвище)