ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

13 березня 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-12-17-005956-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ", 24584661, Україна, Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Програмно-технічний комплекс ПТК КСБ-2 для ВП ЗАЕС, 304804395.26UAH, 38810000-6, ДК021, 1, шт
3. Інформація про оприлюднення: c9cef9231cf040a78127ccef981394ad, 2019-12-17
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 02 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.12.2019, протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.01.2020, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариство «Сєвєродонецьке Науково-Виробниче Об'єднання «Імпульс» (далі – ПрАТ «Сєвєродонецьке НВП Імпульс») та публічного акціонерного товариства «Науково-виробниче підприємство «Радій» (далі – ПАТ «НВП Радій»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.02.2020 № 53-129-01-20-02062. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовник установив вимогу щодо переліку документів, які надаються учасниками для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статей 16, 17 Закону зокрема, щодо надання учасниками Довідки в довільній формі (за підписом керівника та печаткою (у разі її використання) Учасника) про те, що Учасник підтверджує відсутність підстав, визначених у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону. Поряд з тим, в тендерній пропозиції ПрАТ «Сєвєродонецьке НВП Імпульс» надана довідка, яка не містить інформацію щодо підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 2 та 3 частини першої статті 17 Закону, чим недотримано вимоги підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації. Також, на порушення вимог підпункту 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 5 до тендерної документації в тендерній пропозиції ПАТ «НВП Радій» надана довідка про досвід виконання аналогічних договорів, яка не містить інформацію про термін виконання аналогічних договорів. Інші документи що містять інформацію про термін виконання аналогічних договорів у складі тендерної пропозиції відсутні. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції ПрАТ «Сєвєродонецьке НВП Імпульс» та ПАТ «НВП Радій» як такі, що не відповідають умовам тендерної документації. Переможцем торгів Замовник визначив ПрАТ «Сєвєродонецьке НВП Імпульс» та уклав з ним договір від 24.02.2020 № 53-129-01-20-02062 на суму 304 470 000,00 гривень.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій ПрАТ «Сєвєродонецьке НВП Імпульс» та ПАТ «НВП Радій» установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)