| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації,
39932654,
Україна,
м Житомир,
майдан ім. С.П. Корольова, 12 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
«Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім.О.Ф.Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул.Червоного Хреста,3 у м.Житомирі (ІІ черга) (коригування)» (ДК 021:2015 - 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), 9918435.39UAH, 45300000-0, ДК021, 1, од |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
6cc27efc413e491f8ab293268afa37cb, 2019-12-09 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Переговорна процедура
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
06 лютого 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявність умов для застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, визначення Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, (далі – Замовник) під час проведення переговорів кваліфікаційних критеріїв до учасників переговорів, переліку документів, що підтверджують відповідність встановленим критеріям та відповідність переможця установленим критеріям, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір підряду від 21.12.2019 року № 49, додаткові угоди від 23.12.2019 року №1, від 24.12.2019 року №2 та від 31.12.2019 року №3, відповіді Замовника на запити про надання пояснень від 14.02.2020 року та від 19.02.2020 року.
Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922), а саме: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
При цьому, пунктом 14 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, затвердженої Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 передбачено, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі повинно містити посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі.
В повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель, Замовником зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі яке містить посилання на експертний звіт ТОВ «Кспертиза МВК» від 29.10.2019 року № 24442 та експертний висновок Житомирської філії Державного науково-дослідного та проектно-вишукувального інституту «НДІпроектреконструкція» (далі - Житомирська філія ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція») від 22.11.2019 року.
Разом з тим, Замовнику через електронну систему закупівель, надіслано запит, щодо надання пояснення, а також документального підтвердження підстав застосування переговорної процедури закупівель та отримано пояснення з документальним підтвердженням умов застосування процедури закупівель, а саме: копією експертного звіту, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, ТОВ «Кспертиза МВК» від 29.10.2019 року № 24442 та копією експертного висновку по об’єкту «Реконструкція приміщень обласної клінічної лікарні ім. О.Ф. Гербачевського під відділення анестезіології та інтенсивної терапії для післяопераційних хворих, відділення неврології з нейрореанімацією по вул. Червоного Хреста, 3 у місті Житомирі (ІІ черга) (коригування)» Житомирської філії ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція» від 22.11.2019 року у якому зокрема зазначено, що: «Роботи по вказаному об’єкту на які Житомирська філія ДНДПВІ «НДІпроектреконструкція» виконувала коригування проектно-кошторисної документації є складовою та невід’ємною частиною повного комплексу робіт. Дані роботи являються початком та продовженням ряду розрізнених та вже розпочатих видів робіт за основним договором, які є невідокремленими та технологічно пов’язаними.
Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
- несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
- несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
- втрати гарантій якості на роботи із змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором генпідряду та Цивільним кодексом України, тобто до втрати гарантій на велику кількість будівельно - монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
- заміна попереднього виконавця робіт, суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності, порушить їх уніфікацію та стандартизацію в цілому».
Слід також відмітити, що через електронну систему закупівель Замовнику надіслано запит про надання пояснення, щодо встановлення ним кваліфікаційних критеріїв до учасника ТОВ «УЮТ СТРОЙ» згідно зі статтею 16 Закону № 922, а також інформації, щодо способу підтвердження відповідності встановленим критеріям та отримано пояснення з документальним підтвердженням, що підтверджує встановлення Замовником вказаних критеріїв та відповідність учасника ТОВ «УЮТ СТРОЙ» встановленим кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону № 922.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, наявності умов для застосування переговорної процедури, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, визначення Замовником під час проведення переговорів кваліфікаційних критеріїв до учасників переговорів, переліку документів, що підтверджують відповідність встановленим критеріям та відповідності переможця установленим критеріям, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.