ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Васильєв Олександр Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
23 грудня 2019
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ,
40506248,
Україна,
м. Дніпро,
просп. Д.Яворницького 75,А |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
послуга з організації та проведення святкових заходів до Нового року, 420000UAH, 79950000-8, ДК021, 1, послуга |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
3a627a60e6a64952819d5170fae9bea8, 2019-11-06 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
11 грудня 2019
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення закупівлі, річний план закупівель на 2019 рік, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою 06.11.2019, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", ФОП "Редькін Дмитро Андрійович", повідомлення про намір укласти договір від 25.11.2019, договір від 06.12.2019 №143, додаткова угода від 12.12.2019 №1.
Для участі в торгах надійшли дві тендерні пропозиції: ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", ФОП "Редькін Дмитро Андрійович".
Моніторингом пропозиції учасника ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", тендерна пропозиція якого за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, установлено:
- на порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції не надана інформація (лист, довідка у довільній формі) про субпідрядника (субпідрядників) (будуть залучати або без залучення таких);
- на порушення пункту 2 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» учасником не надано документ у довільній формі, який інформує позицію учасника закупівлі щодо порядку змін умов договору про закупівлю згідно зазначених вище умов та у відповідності до положень статті 188 Господарського кодексу України;
- на порушення п. 2.4 Додатку 2 до документації учасником не надано документів для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону та інші документи, вимагає надання Довідки, що містить відомості про Учасника (складена згідно форми наведеної у Додатку 5 до Документації).
Відповідно до Рішення уповноваженої особи замовника від 25.11.2019 № 200 відхилено тендерну пропозицію ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним вимогам Замовника.
Дане рішення відповідає вимогам пункту 4 частини першої статті 30 Закону та пункту 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника.
Таким чином, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK2-17_2 не підтверджена.
Аналізом тендерної пропозиції ФОП "Редькін Дмитро Андрійович" встановлено, що у завантаженій учасником у складі тендерної пропозиції Довідці, що містить відомості про Учасника, та яку вимагає Замовник у п. 2.4 Додатку 2 до документації (складена згідно форми наведеної у Додатку 5 до Документації), відсутня інформація щодо дати реєстрації учасника та МФО (коду банку), що не відповідає умовам тендерної документації.
Також аналізом тендерної пропозиції ФОП "Редькін Дмитро Андрійович" встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції в електронну систему закупівель завантажено гарантійний лист від 13.11.2019 №79 щодо залучення до проведення заходу відеографа та фотографа, які мають досвід роботи на подібних заходах, а також гарантійні листи від 12.11.2019 Алдошина Антона Андрійовича (відеографа) та Федоренка Олександра Сергійовича (фотографа), які гарантують надання послуг на заході, присвяченому святкуванню Нового року, який відбудеться 21 грудня 2019.
Отже, дата надання послуг відеографа та фотографа не співпадає з датою проведення заходів, зазначеною у вимогах тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП "Редькін Дмитро Андрійович", який визначений переможцем торгів, не відповідала умовам тендерної документації.
В порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону та п. 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
Аналізом умов договору від 06.12.2019 №143 на відповідність умовам тендерної документації та тендерної пропозиції учасника, визначеного переможцем, встановлено наступне.
Відповідно до п.4.4 тендерної документації, п. 5.2 проекту договору (Додаток 4 до тендерної документації), п. 5.2 проекту договору, завантаженого учасником у складі тендерної пропозиції, строк надання послуги: 13.12.2019, 14.12.2019, 19.12.2019, 20.12.2019.
Проте, відповідно до п. 5.2 договору від 06.12.2019 №143 та календарного плану надання послуги (додаток 4 до договору від 06.12.2019 №143) дату проведення заходів вказано 14.12.2019 та 19.12.2019
Згідно з вимогами частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
Частиною першою статті 37 Закону визначено: договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до договору про закупівлю - порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його оприлюднення встановлено порушення вимог частини четвертої статті 36 цього Закону, що призвело до нікчемності договору відповідно до норми частини першої статті 37 Закону.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.