ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

24 грудня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-10-31-000930-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації, 04014074, Україна, Тернопіль, Грушевського, 8
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бучацького району Тернопільської області у 2020 році», 14332500UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
3. Інформація про оприлюднення: f0e89c89ae6543969170e3beedd3cff9, 2019-10-31
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 03 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 31.10.2019 (із змінами), протокол розгляду тендерних пропозицій 12.12.2019 б/н, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Глобал Білд Інжиніринг» (далі – ТОВ «Глобал Білд Інжиніринг») та товариства з обмеженою відповідальністю «Техно-Буд-Центр» (далі – ТОВ «Техно-Буд-Центр»), повідомлення про намір укласти договір 19.12.2019. Ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював, під час моніторингу, автоматичний індикатор ризику (RISK 1-5-2) не підтверджено.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
-



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)