ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

24 грудня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-10-11-003491-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради, 03346696, Україна, Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Відновлення гідрологічного режиму та екологічного стану річки Протока з метою захисту від підтоплення присадибних ділянок та житлових будинків в місті Біла Церква Київської області (реконструкція) (45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи) Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджетів., 11996820UAH, 45246000-3, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 205ef76eeea44f9dbfaac10a0ac637b2, 2019-10-11
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 04 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23.12.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 11.10.2019 № 267 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД», ТОВ «ФАСТГІДРОРЕСУРС» та ТОВ «ГАРНЕТ ІНК», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 29.10.2019 №№ 277, 278 та від 01.11.2019 № 282, повідомлення про намір укласти договір 01.11.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.11.2019 № 16630-р/пк-пз та від 29.11.2019 № 17722-р/пк-пз, договір від 03.12.2019 № 1360/2019. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» (далі – Переможець) відсутні: локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості; розрахунок вартості експлуатації машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін), в тому числі вартості машино-години власної техніки та/або орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; калькуляція (одиничні розцінки) визначення розміру витрат у грошовому виразі на одиницю по окремих видах витрат, при цьому окремо виділяється розмір прибутку, чим не дотримано умови Додатку 3 ТД. Відповідно до пп. 3.3 п. 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 1 Додатку 1 ТД Замовником вимагалось надання договору(ів) для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та визначено, що аналогічним договором є договір на виконання робіт з розчищення русла, укріплення берегів річок, здійснення протипаводкових заходів, проте Переможцем у складі пропозиції надано копію договору підряду від 29.11.2017 № 17\15 з предметом договору «реконструкція з’єднувального каналу Тилігульській лиман – Чорне море на території Комінтернівського району Одеської області», що суперечить вищезазначеним вимогам. Також, у складі пропозиції Переможця відсутня лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на Дукова О.О., що зазначений в протоколі загальних зборів засновників ТОВ «ГАРНЕТ ІНК» від 13.05.2019 № 5, чим порушено умови Додатку 9 ТД. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 03.12.2019 № 1360/2019 (далі – Договір) на загальну суму 9 100 000,00 грн.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)