ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Воїнський Володимир Іванович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

05 грудня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-10-11-003261-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс", 03328406, Україна, Львів, Сахарова,2
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Послуги із забезпечення охорони майна на стаціонарних об"єктах та охорони майна (об"єктів) рухомого складу (трамваї, тролейбуси, електробуси), який знаходиться на маршрутах, та здійснення контролю за оплатою проїзду пасажира та перевезення багажу в міському електротранспорті) Джерело фінансування - обігові кошти /внески до статутного фонду, 3600000UAH, 79710000-4, ДК021, 1, послуга
3. Інформація про оприлюднення: 80dfc625215c4557a4f72d4b49882184, 2019-10-11
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 08 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2019 року. Моніторинг закупівлі було зупинено з 14.11.2019 по 02.12.2019 відповідно до частини 14 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з розглядом Органом оскарження скарги за ID: UA-2019-10-11-003261-b.b2. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського комунального підприємства «Львівелектротранс» (далі – Замовник) на 2019 рік (UA-P-2019-10-11-002651-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; повідомлення про внесення змін до тендерної документації; тендерну документацію зі змінами. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в тендерній документації Замовника щодо подання документів згідно Додатку 4 «Технічне завдання» тендерної документації вказано, що після проведення аукціону учаснику-переможцю необхідно завантажити скановану копію з текстом технічного завдання та остаточною ціною за результатами аукціону. Згідно із статтею 25 Закону учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. Абзацом 4 частини 5 статті 28 Закону визначено, що Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих, які підтверджують відсутність підстав, визначених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Таким чином, встановлення у тендерній документації вимоги щодо подання учасником-переможцем скан-копії з текстом технічного завдання та остаточною ціною після кінцевого строку подання тендерних пропозицій суперечить нормам статей 25, 28 Закону. На порушення вимог частини 2 статті 23 Закону Замовником, при внесенні змін до тендерної документації (16.10.2019), положення тендерної документації, до яких внесено зміни, не відображено у вигляді закреслених даних. З врахуванням розгляду постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) скарги ТОВ «БАРТКА 1» від 10.11.2019 № UA-2019-10-11-003261-b.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та прийняття відповідного рішення (інформація по резолютивну частину рішення Органу оскарження опублікована 30.11.2019, рішення Органу оскарження оприлюднене 03.12.2019), моніторинг закупівлі щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився. Відповідно до опублікованої 02.12.2019 Замовником інформації (протокол засідання тендерного комітету № 366 від 02.12.2019) на виконання рішення Органу оскарження № 17628-р/пк-пз від 28.11.2019 (оприлюднено у системі «Prozorro» 03.12.2019) та відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відмінив торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Моніторинг закупівлі на відповідність тендерної документації вимогам частини 4 статті 22 Закону не проводився.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами відповідності тендерної документації вимогам Закону та порядку її оприлюднення встановлено порушення вимог статтей 25, 28, а також частини 2 статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
Відповідно до опублікованої 02.12.2019 Замовником інформації (протокол засідання тендерного комітету № 366 від 02.12.2019) на виконання рішення Органу оскарження № 17628-р/пк-пз від 28.11.2019 (оприлюднене у системі «Prozorro» 03.12.2019) та відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 31 Закону Замовник відмінив торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.



(посада)

Ярема Надія Петрівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)