ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

18 грудня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-10-08-001819-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ КИЄВІ, 42332040, Україна, м. Київ, вул. Симона Петлюри, буд. 15
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Капітальний ремонт нежитлової будівлі Територіального управлiння Державного бюро розслiдувань, розташованого у мiстi Києвi площею 7161,6 м2 за адресою м. Київ вул. Олени Телiги, 8 (Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету), 84954370UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 8c4fb71e04264b67b8e857b5dd58fc29, 2019-10-08
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
6. Дата початку моніторингу: 03 грудня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Києві (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 07.10.2019 № 47, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БК ПРЕСТИЖ СОЮЗ» (далі – ТОВ «БК ПРЕСТИЖ СОЮЗ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СПЕЦПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СПЕЦПРОЕКТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «БК КБР» (далі – ТОВ «БК КБР»), протокол засідання тендерного комітету від 30.10.2019 № 60, повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2019, договір про закупівлю від 18.11.2019 № 18.11.2019, додаткову угоду від 27.11.2019 № 1. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції визначених у пунктах частини першої статті 17 Закону, чим порушено норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Крім цього Замовник у тендерній документації (пункт 1 додаток 1) вимагає від учасників документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження зазначеної вимоги учасник повинен надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання та підтверджуючі документи щодо користування (завірена копія балансової відомості або інвентаризаційної відомості, копія договору оренди обладнання або рахунки-фактури з відміткою про оплату по зазначеному в довідці обладнанню або інші документи, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою). Учасник ТОВ «БК КБР» в складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 23.10.2019 № 985, проте на обладнання зазначене в пунктах 28 та 31 (дриль ударний) не надано документальне підтвердження на 5 одиниць та в пунктах 29 та 32 (перфоратор МАКІТА) не надано документальне підтвердження на 14 одиниць, що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 1 тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БК КБР», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації та уклав з ним договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БК КБР» установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БК ПРЕСТИЖ СОЮЗ» та ТОВ «ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «СПЕЦПРОЕКТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує, в межах чинного законодавства, вжити заходів щодо розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

Даниленко Олексій Олександрович
(підпис, власне ім'я, прізвище)