ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

09 грудня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-10-04-001916-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» , 23505151, Україна, м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Реконструкція очисних споруд «Харківські» по вул. Ревуцького, 40 в Дарницькому районі м. Києва» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету, 123426000UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 61f47189b98a45b58cbc0b4a713003d5, 2019-10-04
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 14 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 грудня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 18.10.2019 № 317/19, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ» (далі – ТОВ «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ») та товариства з обмеженою відповідальністю «КНЯЖНА ЛИБІДЬ» (далі – ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ»), протоколи засідання тендерного комітету від 01.11.2019 № 342/19 та від 25.11.2019 № 369/19. Під час здійснення моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та на вимоги щодо усунення порушень, які оприлюднені в електронній системі закупівель 09.10.2019 та 10.10.2019, оприлюднив роз’яснення на звернення 15.10.2019, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 1 і 7 частини першої статті 17 Закону чим порушено норми абзацу третього частини третьої статті 17 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАТЕКО ЕНЕРГО МОНТАЖ» та ТОВ «КНЯЖНА ЛИБІДЬ», – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)