ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

04 листопада 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-09-27-002230-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій, 33945469, Україна, м. Київ, вул. Бережанська, 7
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Легкові автомобілі (засіб транспортний універсальний - снігоболотохід) (Джерело фінансування - кошти Деравного бюджету), 29100000UAH, 34110000-1, ДК021, 10, штука
3. Інформація про оприлюднення: a3b20ff4c5d94784ad9ea3c60173a190, 2019-09-27
4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 18 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2019 рік, повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю товару від 10.10.2019 № 257. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник опублікував в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) з товариством з обмеженою відповідальністю «КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ», в пункті 13 якого зазначив умову застосування переговорної процедури, визначену в пункті 2 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому в якості обґрунтування застосування переговорної процедури здійснено посилання на довідку Торгово-промислової палати від 24.09.2019 року №2365/0.8.0-7.3, відповідно до якої ТОВ «КВАДРО ІНТЕРНЕШНЛ» має виробничо-технічну базу, відповідні сертифікати, нормативно-технічну документацію для виробництва всюдихідної техніки, що інших підприємств - вітчизняних виробників снігоболотоходів аналогічних за технічними характеристиками в ресурсах довідково-інформаційного фонду ТПП України та Інформаційних джерелах відкритого користування не виявлено. Замовник під час вибору переговорної процедури закупівлі обґрунтував відсутність альтернативи з постачання снігоболотоходу вітчизняними виробниками. Водночас не виключається можливість постачання такого товару іноземними виробниками. Отже Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявність підстави застосування переговорної процедури закупівлі снігоболотоходу, визначеної пунктом 2 частини другої статті 35 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами моніторингу установлено, що переговорна процедура закупівлі застосована без наявності умови, передбаченої пунктом 2 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Михайлов Олександр Юрійович
(підпис, власне ім'я, прізвище)