ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Вахновська Олена Василівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)
16 грудня 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс",
03328379,
Україна,
місто Запоріжжя,
вул. Героїв Сталінграду, 2 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Код за ДК 021:2015 – 09310000-5 Електрична енергія (активна електрична енергія), 52220240.17UAH, 09310000-5, ДК021, 20732190, кВт*год |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
a00fd00c3ce54335950cdb1745b1dc7c, 2019-09-24 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
25 листопада 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції чинній на час проведення закупівлі (далі - Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту «Запоріжелектротранс», оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції ТОВ «Енергогазрезерв», ТОВ «Миколаївська електропостачальна компанія», ТОВ «Вільна енергетична компанія «Палівенерго», ТОВ «ЕНЕРА Вінниця», ТОВ «Енергоінвестпроект», протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 26 листопада 2019 року №205, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю постачання електричної енергії споживачу від 16 грудня 2019 року №Е/26-20, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 06 лютого 2020 року №1, 2, від 11 лютого 2020 року №3, від 18 лютого 2020 року №4, від 16 березня 2020 року №5, від 30 березня 2020 року №6, від 07 квітня 2020 року №7, від 29 квітня 2020 року №8, від 07 травня 2020 року №9, від 18 травня 2020 року №10, від 07 липня 2020 року №11, від 14 липня 2020 року №12, від 16 липня 2020 року №13, від 20 липня 2020 року №14, 15, від 23 липня 2020 року №16, від 29 липня 2020 року №17, від 04 серпня 2020 року №18, від 07 серпня 2020 року №19, від 10 серпня 2020 року №20, від 17 листопада 2020 року №21, від 25 листопада 2020 року №22, від 30 листопада 2020 року №23, пояснення від 02 грудня 2020 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (чинного на час проведення закупівлі, далі – Наказ), не внесена інформація у повідомлення про внесення змін до договору додатковими угодами від 06 лютого 2020 року №1, 2 - про суму договору після внесення змін та кількості товару після внесення змін.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення вимог пункту 2 Наказу.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку або аргументовані заперечення до висновку або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.