ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

25 жовтня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-09-10-000646-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Департамент культури і туризму Запорізької міської ради, 37573471, Україна, Запоріжжя, вулиця Незалежної України 68 А
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: СРV ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку), 1036732UAH, 92340000-6, ДК021, 1, послуга
3. Інформація про оприлюднення: 8182285928b64486b4bea10c449dc04b, 2019-09-10
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 15 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту культури і туризму Запорізької міської ради (далі - Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Скрипченко Костянтин Миколайович; протокол засідання тендерного комітету від 27.09.2019 № 165; договір від 09.10.2019 № 233-Р. В технічному завданні (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено про залучення виконавцем 2-х автомобілів люкс класу. Поряд з цим, переможцем відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням легкового автомобілю Hyundai i30 (відноситься до С-класу) та легкового автомобілю BMW без зазначення моделі, що унеможливлює підтвердження наявності автотранспорту, передбаченого технічним завданням. Крім того, в складі та змісті послуги (Додаток 4 до тендерної документації) зазначається про наявність у учасників відкритих торгів такого обладнання та персоналу: - шатро мультиплекс 30*10; - столи та стільці для вуличного використання (100 столів, 300 стільців); - шатри (2-х купольних шатрів 7*5 м у кількості 20 шт); - генератори у кількості 6 одиниць (з потужністю від 40 до 220); - світлові гірлянди (800м); - 18 охоронців (охорона всіх сцен) та 15 вантажників (монтаж та демонтаж обладнання). Поряд з цим, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази переможця відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. не містить наявність вищезазначеного обладнання. Також, довідка про працівників переможця відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. не містить інформації щодо залучення 18 охоронців та 15 вантажників (по довідці зазначено лише 12 вантажників). В ході моніторингу Замовником, на запит щодо підстав невідхилення тендерної пропозиції ФОП Скрипченко К.М., надано інформацію, що учасником торгів підписано Додаток 4 до тендерної документації «Технічне завдання», в якому є пункт «Додаткові вимоги виконавців», де зазначено про неможливість передбачити весь комплекс робіт або наявність необхідного технічного, транспортного забезпечення. Специфіка робіт, які виконувались, передбачає деякі розбіжності між заявленим комплексом робіт та його фактичним виконанням. Таким чином, тендерний комітет прийняв рішення, що підстави для відхилення тендерної пропозиції не є суттєвими. За результатами моніторингу установлено, що Замовник уклав договір про закупівлю від 09.10.2019 № 233-Р з переможцем торгів ФОП Скрипченко К.М., тендерна пропозиція якого підлягала відхиленню, як така що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, чим порушено пункти 1 та 4 частини першої статті 30 Закону,
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Скрипченко К.М., встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)