ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
27 лютого 2020
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації,
04011650,
Україна,
Дніпро,
вул. Старокозацька, 34 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону "Трудові резерви", м.Дніпропетровськ. Крита спортивно-демонстраційна споруда для спортивних ігор (ДК 021:2015:45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), 128260306.8UAH, 45300000-0, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
9865a4d50d484cdf8fa8fdebac74789e, 2019-09-06 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
07 лютого 2020
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2019 рік, тендерну документацію (зі змінами), тендерну пропозицію акціонерного товариства «СК «СТРОЙІНВЕСТ» (далі –
ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ»), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 09.09.2019, протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції від 07.10.2019 № 3, повідомлення про намір укласти договір від 07.10.2019, договір від 24.10.2019 № 329/10-19 (далі – Договір), додаткову угоду від 17.01.2020 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору від 17.01.2020.
За результатами моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» умовам тендерної документації (пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації), зокрема на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинен надати довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів та устаткування (автомобілі бортові, екскаватор, бульдозер, автогрейдер, каток дорожній вібраційний), необхідних для виконання Договору про закупівлю, проте у складі своєї тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (від 25.09.2019
№ 251/1), яка не містить інформацію про машини та механізми, обладнання та матеріально-технічну базу передбачену пунктами 9, 10, 12, 13, 16, 22, 35, 36 підсумкової відомості ресурсів поданої учасником.
Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30
Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «СК «СТРОЙІНВЕСТ» та уклав договір із зазначеним учасником.
Відповідно до вимог абзацу 8 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору установлено, що Замовник оприлюднив на вебпорталі Уповноваженого органу 21.10.2019 договір без додатків які є невід’ємною його частиною (додатки оприлюднено 29.10.2019), чим порушив вимоги абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення договору установлено порушення вимог абзацу восьмого частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасність укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього, – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.