ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шевченко Наталія Володимирівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)

02 жовтня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-08-12-001061-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Господарський суд Сумської області, 03500016, Україна, Суми, проспект Шевченка, будинок 18/1
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі Господарського суду Сумської області, що розміщена в м.Суми по проспекту Шевченка, 18/1 (коригування), 3408470UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: e00e20bc65a540e0b5266fb63aec0189, 2019-08-12
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 16 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Господарського суду Сумської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 12.08.2019 № 15), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА «НОВАПРОЕКТ» (далі – ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ»), протокол засідання тендерного комітету від 02.09.2019 № 16, повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2019, договір від 19.09.2019 № 01/09, додаткова угода №1 від 19.09.2019 року, додаткова угода №2 від 25.09.2019 року. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Також моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками торгів інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону; містить вимогу щодо надання переможцем торгів інформації в довільній формі про відсутність підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону. Крім того, тендерна документація Замовника містить термін «конкурсних торгів», який не передбачений Законом, що не відповідає вимогам абзацу першого частини третьої статті 22 Закону в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства. Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ» установлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано копії відповідних аркушів трудових книжок або інших документів, що підтверджують роботу на підприємстві учасника таких працівників, як: Гончаренко Д.О., Бейгул І.С., Конопленко І.М., Безпалий С.М., Скляр С.О. та Буйвал В.Ф., чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 1 додатку 3 тендерної документації Замовника. Також установлено, що учасником документи про освіту працівників інженерно-технічного складу (файл «дипломи.pdf») завантажено після завершення кінцевого строку подання – 02.09.2019 о 09 год. 03 хв. (кінцевий строк подання тендерних пропозицій завершився 28.08.2019 р. о 16 год. 00 хв). Згідно норм частини п’ятої статті 25 Закону учасник має право вносити зміни до тендерної пропозиції до закінчення строку її подання, такі зміни враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Отже, учасником ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції не надано копії документів про освіту працівників інженерно-технічного складу (крім одного працівника - Бурик В.В., диплом якого був завантажений до завершення кінцевого строку подання пропозицій), чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 1 додатку 3 тендерної документації Замовника. Учасником ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ» не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» в частині надання у складі тендерної пропозиції документів, що підтверджують наявність власного обладнання, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, а саме: інформація, зазначена учасником у бухгалтерській довідці від 26.08.219 №0015, не підтверджує в повному обсязі перебування на балансі всього власного обладнання у той кількості та тих найменувань, що вказані учасником у довідці від 26.08.20199 №0008 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, не підтверджується наявність мобільних побутових приміщень, 12 перфораторів, 3-х тур будівельних-15 м, 6-ти зварювальних апаратів, 3-х бетонозмішувачів та ін. (згідно бухгалтерської довідки їх кількість є меншою). Крім того, установлено, що в недотримання вимог підпункту 8 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, яким встановлено, що розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника повинен бути складений у повній відповідності технічним вимогам Замовника, вказаних в Додатку 4 тендерної документації, учасником ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ» надано локальний кошторис на будівельні роботи №2-1-1 (далі – локальний кошторис), обсяги робіт в якому відрізняються від обсягів робіт, зазначених у додатку 4 до тендерної документації Замовника, а саме: пунктом 28 технічних вимог додатку 4 «Улаштування прокладної пароізоляції в один шар» визначено обсяг робіт - 1468 м2, локальним кошторисом, наданим учасником, даний вид робіт визначено в обсязі1465 м2; пунктом 45 технічних вимог додатку 4 передбачено гладкий лист в обсязі 136,59 м2, тоді як в локальному кошторисі учасника визначено обсяг - 71,15 м2. Крім того, учасником ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано копію Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, чим не дотримано вимоги пункту 1 додатку 2 до тендерної документації Замовника, яким вимагалось надання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БІГ «НОВАПРОЕКТ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 19.09.2019 № 01/09 на суму 2 979 000,00 гривень.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої та абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Юрко Інна Володимирівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)