ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Зубченко Віталій Олександрович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

27 листопада 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-08-09-001569-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації, 21467647, Україна, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Амбулаторія первинної медичної допомоги в с. Пристроми Переяслав-Хмельницького району Київської області - будівництво (Джерело фінансування закупівлі: субвенція з державного бюджету та співфінансування місцевого бюджету), 7902474.6UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 0a5f4f36d5ed4e058bf6e5d44b82c36e, 2019-08-09
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. Дата початку моніторингу: 06 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 09.08.2019 № 266 (далі – ТД), тендерні пропозиції ПП «Ялик», ДП «СІТІБУД» ПРАТ «Будівельник-14», ТОВ «Джет Альянс», ТОВ «Мегастрой Альянс» та ТОВ «АМК РЕМ-БУД», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 05.09.2019 № 339/1, від 26.09.2019 №№ 439, 440, 441, 442 та 443, повідомлення про намір укласти договір 27.09.2019, договір від 15.10.2019 № 208-19.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті та розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
-



(посада)

Коваль Анна Андріївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)