ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
(підпис, власне ім'я, прізвище)
01 жовтня 2019
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ",
41022900,
Україна,
Київ,
ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Послуги з капітального ремонту дверей, 3653544UAH, 45420000-7, ДК021, 1, посл. |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
de1807cb975842acadc60236557bee55, 2019-07-05 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
13 вересня 2019
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель філії «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 04.07.2019, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АСОР ГРУП» (далі – ТОВ «АСОР ГРУП»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.07.2019 № 48-28/07/19, повідомлення про намір укласти договір від 30.07.2019, договір від 19.08.2019 № УЗ/ЦЛ-19581/Ю (далі – Договір), додаткову угоду від 25.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19581/Ю/ду1 до Договору, пояснення Замовника на запит Держаудитслужби надані 26.09.2019 через електронну систему закупівель (далі – пояснення).
За результатами моніторингу установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель 10.07.2019 та 11.07.2019, оприлюднив роз’яснення 17.07.2019 з перевищенням терміну (три робочих дні), чим порушив вимогу частини першої статті 23 Закону.
Також установлено, що Замовником на порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, у пункті 5.3 розділу 5 тендерної документації вимагається дотримання учасниками норм законодавства України щодо застосування санкцій, зокрема Указу Президента України від 17.10.2016
№ 467/2016 та рішення Ради національної безпеки і оборони України
від 16.09.2016, тоді як зазначені нормативні документи втратили чинність у 2017 році.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 30.07.2019 № 48-28/07/19 ТОВ «АСОР ГРУП» визначено переможцем процедури закупівлі та 19.08.2019 укладено з ним Договір.
Моніторингом закупівлі установлено, що умови Договору не відповідають змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі – ТОВ «АСОР ГРУП» та вимогам тендерної документації.
Зокрема, у технічному завданні тендерної документації та тендерній пропозиції переможця вказано проведення монтажу дверних доводчиків у кількості 26 шт. (12 шт. – вхідна група № 1, 6 шт. – вхідна група № 2 та 8 шт. – вхідна група № 3).
Проте у додатку 3 до Договору вказано заміну 30 шт. доводчиків та петель (14 шт. – вхідна група № 1, 6 шт. – вхідна група № 2 та 10 шт. – вхідна група № 3).
Також у тендерній пропозиції переможця передбачено проведення заміни 282,02 п. м. елементів обрамлення дверей (демонтаж пошкоджених штапиків, штросів та декоративних елементів: 142,08 п. м. – вхідна група № 1, 52,0 п. м. – вхідна група № 2 та 88,0 п. м. – вхідна група № 3).
Проте у додатку 3 до Договору вказано 2 444 п. м. (різьблений погонаж: 1 128,0 п. м. – вхідна група № 1, 564,0 п. м. – вхідна група № 2 та 752,0 п. м. – вхідна група № 3).
Отже, за результатами моніторингу установлено, що Замовник в електронній системі закупівель 19.08.2019 оприлюднив укладений з
ТОВ «АСОР ГРУП» Договір, умови якого відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця торгів, чим порушив вимоги частини четвертої статті 36 Закону.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
Замовник на запит Держаудитслужби надав 26.09.2019 пояснення через електронну систему закупівель, що відповідно до додаткової угоди від 25.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19581/Ю/ду1 Договір розірвано.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз’яснень до тендерної документації установлено порушення частини першої статті 23 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону, встановлено порушення абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця установлено порушення частини четвертої статті 36 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
Згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель 26.09.2019, Замовником відповідно до додаткової угоди від 25.09.2019 № УЗ/ЦЛ-19581/Ю/ду1 Договір розірвано.