ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Зубченко Віталій Олександрович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
13 грудня 2019
(дата)
Висновок
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-06-26-001604-a
І. Вступна частина
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Спеціалізоване комунальне підприємство "Київтелесервіс",
31815760,
Україна,
Київ,
Хрещатик 10 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Код ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 32420000-3 Мережеве обладнання (Мережеве обладнання для реалізації громадського проекту "Вільний Wi-Fi на Солом'янці"), 2000000UAH, 32420000-3, ДК021, 64, Одиниця |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
d2fd93440e44402580a48c9a760bf28f, 2019-06-26 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
20 листопада 2019
|
ІІ. Констатуюча частина
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10.12.2019.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 25.06.2019 № 61 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ЮНІДАТА СІСТЕМС» та ТОВ «КАБЕЛЬ ТРЕЙД» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 19.07.2019 № 78, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.08.2019 № ЗАК-08/040.
Відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону ТД повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Таким чином, в порушення п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Аналізом інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником не опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro Додаток № 1 – Специфікація, Додаток № 2 – Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічні вимоги) та Додаток № 3 – Календарний план, які є невід’ємною частиною договору 08.08.2019 № ЗАК-08/040, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при перевірці відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення інформації про проведення закупівлі встановлено порушення ч. 1 ст. 10 Закону.
За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розкритті тендерних пропозицій, та їх розгляді, своєчасності укладання договору про закупівлю порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Лаврів Наталія Станіславівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)