ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

31 липня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-06-20-000903-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 05408846, Україна, м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Будівництво алеї набережної з велодоріжкою від вул. Підгірна до траси Р-30 в. м. Ірпінь Київської області , 34242276UAH, 45243510-0, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 7576f0cfb5db4a12b3826eb4da5e3a0e, 2019-06-20
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
6. Дата початку моніторингу: 25 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 липня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 20.06.2019 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію Малого Приватного Підприємства «Спортивно-Технічний Клуб «СОНА», протокол розгляду тендерних пропозицій 09.07.2019 б/н, повідомлення про намір укласти договір 10.07.2019, договір від 26.07.2019 № 503. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що Додаток 3 «Технічні вимоги до виконання робіт», який є невід’ємною частиною ТД, оприлюднено 24.06.2019, чим порушено норми ч. 1 ст. 10, а саме тендерна документація оприлюднюється не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій (кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 06.07.2019). За результатами проведеного моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція Малого Приватного Підприємства «Спортивно-Технічний Клуб «СОНА» (далі – Переможець) не відповідає вимогам п. 6 Розділу 6 ТД, оскільки Переможцем не підтверджено можливість надання забезпечення виконання договору про закупівлю у разі обрання його переможцем тендеру. Також встановлено, що Переможцем не надано свідоцтва про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вантажний самоскид МАЗ, загальний вантажний самоскид MAN 26.284, загальний вантажний самоскид КАМАЗ, загальний вантажний самоскид DAF, навантажувач JCB 180, навантажувач JCB 260, навантажувач CAT TH 360, автокран МАЗ 533702, екскаватор Caterpillar M320D2, які вказані у довідці від 02.07.2019 № 101, чим не дотримано вимоги таблиці № 1 Додатку 2 до ТД. Крім того, у складі пропозиції Переможця відсутні копії документів, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань всіх працівників (в тому числі залучених) з питань охорони праці та техніки безпеки, що вказані в довідці від 02.07.2019 № 100, окрім директора Пащинського С.І., чим не дотримано вимоги п. 2.1 Додатку 2 до ТД. Під час моніторингу встановлено, що Переможцем не надано документів, що вимагалися п.п. 1, п.п. 3, п.п. 5.2 п. 1.2 Додатку 2 до ТД, які подаються переможцем торгів згідно з п. 1.2 Розділу 3 ТД. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та уклав з ним договір від 26.07.2019 № 503 на загальну суму 33 901 563,66 грн. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу, встановлено, що додатки до договору від 26.07.2019 № 503, а саме: додаток № 1 Кошторисна документація (п. 1.2 договору) та додаток № 5 План фінансування робіт (п. 4.2 договору), що є невід’ємними його частинами, не опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro, чим порушено норми ч. 1 ст. 10 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про її проведення встановлено порушення норм ч. 1 ст. 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та відповідності його умов тендерній пропозиції переможця порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)