ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

31 липня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-06-18-002414-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Управління капітального будівництва та архітектури Бориспільської районної державної адміністрації Київської області, 41903554, Україна, Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Будівництво Великоолександрівської медичної амбулаторії загальної практики сімейної медицини з приміщеннями для проживання медичних працівників, 9628972UAH, 45210000-2, ДК021, 1, роб
3. Інформація про оприлюднення: 9963aa1e4e454f26822e96f66e64c8bd, 2019-06-18
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. Дата початку моніторингу: 05 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26.07.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 18.06.2019 № 28 (далі – ТД) зі змінами, тендерні пропозиції ПП «Ялик» та Малого приватного підприємства «СІМТ» (далі – Переможець), протокол засідання тендерного комітету від 24.07.2019 № 40 та від 24.07.2019 № 42, повідомлення про намір укласти договір. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця умовам ТД, оскільки документи, подані у складі тендерної пропозиції Переможця не містять кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи учасника, чим не дотримано вимоги пункту 1 Розділу 3 ТД. Крім того, встановлено, що в тендерній пропозиції Переможця відсутній ЕЦП банка-гаранта, у зв’язку з чим неможливо перевірити підписанта, чим не дотримано вимоги пункту 2 Розділу 3 ТД. Поряд з цим, аналізом документів, що містяться у складі пропозиції Переможця встановлено, що рахунок на який покладено кошти по банківській гарантії і рахунок, який зазначено в тендерній пропозиції в інформації про Учасника не співпадають. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, та прийняв рішення про намір укласти договір. Крім того, однією з підстав для відхилення ПП «Ялик» було «рахунок на який покладено кошти по банківській гарантії і рахунок в довідці про підприємство не співпадають». Таким чином, Замовником здійснено розгляд тендерних пропозицій з порушення норм абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону, оскільки ПП «Ялик» відхилено з вказаної вище підстави, а з Малим приватним підприємством «СІМТ» прийнято рішення про намір укласти договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм абз. 5 ч. 1 ст. 3 та п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, розкриття тендерних пропозицій порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)