ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

14 лютого 2020
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-06-07-002724-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Комунальне підприємство "Аеропорт Вінниця", 01130532, Україна, Вінниця, вулиця Соборна, 59
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Реконструкція аеродрому КП "Аеропорт Вінниця" на території Гавришівської сільської ради Вінницького району, Вінницької області., 962605808UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 0eb58525fd3f45f1a043b9721e4cc3ac, 2019-06-07
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
6. Дата початку моніторингу: 24 січня 2020

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Комунального підприємства «Аеропорт Вінниця» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.07.2019 № 8 зі змінами, протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.08.2019 № 17, тендерні пропозиції AzVirt MMC, Консорціум «МІКСТРАНСБУД», товариства з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ», товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН», товариства з обмеженою відповідальністю «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ(ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, товариства з обмеженою відповідальністю «БК Пегас» та товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь», протокол засідання тендерного комітету від 04.11.2019 № 29, повідомлення про намір укласти договір, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.07.2019 № 10040-р/пк-пз та № 10041-р/пк-пз, від 06.08.2019 № 10687-р/пк-пз, від 12.08.2019 № 11034-р/пк-пз, від 30.08.2019 № 12097-р/пк-пз, від 16.09.2019 № 13010-р/пк-пз, № 13011-р/пк-пз, № 13012-р/пк-пз та № 13013-р/пк-пз, від 16.10.2019 № 14808-р/пк-пз, від 17.10.2019 № 14941-р/пк-пз та № 14942-р/пк-пз, договір від 22.11.2019 № VIN/22/11/19-1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) не здійснювався. За результатами моніторингу установлено, що Замовник на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі та, як наслідок, зазначена інформація відсутня у повідомленні про намір укласти договір.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій Консорціуму «МІКСТРАНСБУД», ТОВ «Шляхове будівництво «АЛЬТКОМ», ONUR TAAHHUT TASIMACILIK İNSAAT TİCARET VE SANAYİ ANONİM SİRKETİ (ОНУР ТААХХУТ ТАШИМАДЖИЛИК ІНШААТ ТІДЖАРЕТ ВЕ САНАЇ АНОНІМ ШИРКЕТІ, товариства з обмеженою відповідальністю «БК Пегас», товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (окрім тих питань, що були предметом розгляду Колегії АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку і не допускати їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Лозумірська Вікторія Юріївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)