ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Войченко Анатолій Іванович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

22 серпня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-06-05-000759-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: КЗ Южноукраїнська міська лікарня, 33850812, Україна, Южноукраїнськ, вул. Миру, 3
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Комп'ютерний томограф класу СТ Neu Viz 64 або Аналог, 19500000UAH, 33110000-4, ДК021, 1, шт
3. Інформація про оприлюднення: 01a28cc958184af5a461c6bd841fd22f, 2019-06-05
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 01 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік Комунального закладу «Южноукраїнська міська лікарня» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена тендерним комітетом (протокол від 31.05.2019 № 95); зміни до тендерної документації від 24.06.2019; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників ТОВ «Медгарант» (код ЄДРПОУ 32157279) та ТОВ «ІЛАТАНМЕД» (код ЄДРПОУ 34494612); протоколи тендерного комітету від 09.07.2019 № 112, № 113 та від 18.07.2019 № 119; повідомлення про намір укласти договір; договір від 30.07.2019 № 408 зі змінами до нього; пояснення Замовника від 05.08.2019, від 12.08.2019 та від 19.08.2019, отримані через електронну систему закупівель; інформація, оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за процедурою UA-2018-05-03-001938-a; лист державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 15.08.2019 № 206/2376/10. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2019-07-16-000417-а Замовник не зазначив інформацію, яка передбачена пунктами 9-1 та 10-2 «Форми оголошення про проведення відкритих торгів», а саме: щодо умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) та джерел фінансування закупівлі. Також на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону у зв’язку із зміни від 24.06.2019 Замовник не розмістив в електронній системі закупівель нову редакцію тендерної документації та не оприлюднив перелік змін, що вносяться. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медгарант» встановлено наступне. Згідно умовам пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасники на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів» надають довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів разом із аналогічними договорами не менше двох. Пропозиція учасника ТОВ «Медгарант» містить договір від 03.07.2018 №296, укладений між ТОВ «Медгарант» та Одеським національним медичним університетом. Аналізом інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель за процедурою UA-2018-05-03-001938-a, встановлено, що до зазначеного договору вносились зміни, а саме: додатковими угодами від 25.07.2018, 06.12.2018 та 14.12.2018. При цьому, в складі тендерної пропозиції учасника вищезазначені додаткові угоди відсутні. Отже, враховуючи умови статей 653, 654 Цивільного кодексу України, пропозиція ТОВ «Медгарант» не відповідає вищевказаній умові тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Медгарант» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та допустив його до оцінки. Разом з тим, Замовник визначив переможцем торгів ТОВ «ІЛАТАНМЕД» та уклав з ним договір від 30.07.2019 № 408.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490 та абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Наконечна Світлана Василівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)