ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

(підпис, власне ім'я, прізвище)

01 серпня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-06-04-000900-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 26136719, Україна, Нікополь, вул. Електрометалургів, 3
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Капітальний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини з улаштуванням водовідвідного лотку по вул. Бориса Мозолевського від вул. Пилипа Орлика до вул. Малиновського в м. Нікополь, Дніпропетровської області, 10277041UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роб
3. Інформація про оприлюднення: 281ee49334a94ca79351513ca3c1b363, 2019-06-04
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 10 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 17.05.2019 № 182/19, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Нікобудмонтаж» (далі – ТОВ «Нікобудмонтаж»), протокол засідання тендерного комітету від 24.06.2019 № 272/19, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.07.2019 № 296/19, повідомлення про внесення змін до договору. За результатами проведеного моніторингу установлено, що у тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання учасниками інформації у довільній формі про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення (пункт 3 частини першої статті 17 Закону), чим порушено вимоги частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також проведеним моніторингом установлено, що відповідно до пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Замовник установив вимогу щодо надання учасниками довідки, яка повинна містити інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт. При цьому учасник ТОВ «Нікобудмонтаж» у складі своєї тендерної пропозиції надав підсумкові відомості ресурсів до локального кошторису, у яких передбачено використання обладнання та матеріально-технічної бази, що зазначені у пунктах 8, 10, 16, 22, 23 Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-1; пунктах 8, 14, 16, 17, 19, 23-29 Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 2-1-2. Проте у Інформаційній довідці від 14.06.2019 № 356, наданій учасником ТОВ «Нікобудмонтаж» у складі своєї тендерної пропозиції, відсутня інформація щодо обладнання та матеріально-технічної бази, які відображені у відповідних пунктах зазначених підсумкових відомостей ресурсів до локального кошторису. Зважаючи на зазначене, ТОВ «Нікобудмонтаж» у складі своєї тендерної пропозиції не надало документального підтвердження наявності необхідних обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні робіт, чим недотримано умови пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації. Крім того, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Замовник у пункті 2 Додатка 1 до тендерної документації установив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції оригіналу або належним чином завірених копій не менше 2-х договорів на виконання робіт з капітального ремонту доріг. Замовником приймаються до розгляду договори, що укладались протягом 2017-2018 років. ТОВ «Нікобудмонтаж» у складі тендерної пропозиції надало договір від 14.12.2015 № BOR695NBM6 та додатки і додаткові угоди до договору від 27.02.2015 № FWL4666NBM, тобто ТОВ «Нікобудмонтаж» не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, що укладався протягом 2017-2018 років, чим недотримано вимоги пункту 2 Додатка 1 до тендерної документації. Також за результатами проведеного моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Нікобудмонтаж» умовам тендерної документації, а саме: пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації через те, що листи про гарантійні зобов’язання ТОВ «Нікобудмонтаж» не містять ідентифікатор закупівлі; пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації та пункт 6 Додатку 3 до тендерної документації через те, що у листі-поясненні від 14.06.2019 № 351 учасник надає згоду виконати роботи у повному обсязі згідно з технічним завданням Додатку 4 до тендерної документації, окрім пунктів зведеного кошторису: «Технічного нагляду», «Проектних робіт», «Експертизи», «Авторського нагляду». Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Нікобудмонтаж», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону. Водночас Замовник визначив переможцем торгів ТОВ «Нікобудмонтаж» та уклав з ним договір від 08.07.2019 № 296/19.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

(підпис, власне ім'я, прізвище)