| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації,
40301597,
Україна,
Львів,
вул. Винниченка, 18 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141902 Турка – Східниця на ділянках км 17+600 – км 20+600, 26+900 – 35+900 Львівської області, 230303932.84UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
fd2df07da7d448809b0479a27c6ec07c, 2019-05-14 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
05 серпня 2019
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками до нього, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь», протокол розкриття тендерних пропозицій від 18.06.2019, повідомлення про намір укласти договір від 02.07.2019, договір про закупівлю від 22.07.2019 2019 №38-07/19,.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «10-2. Джерело фінансування закупівлі».
За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація в порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону не містить вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
В недотримання вищенаведеного, Замовник в Додатку 2 тендерної документації не вимагав в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону.
Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до умов тендерної документації (Додаток №8 «Вимоги щодо формування вартості (ціни) тендерної пропозиції учасника, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону) вартість (ціна) тендерної пропозиції повинна бути складена у форматі Договірної ціни, який наведений у додатку С «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1-2013. В договірній ціні учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з визначенням повного комплексу робіт, що є необхідними для виконання робіт згідно Додатку № 3 до цієї тендерної документації. Договірна ціна та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
До договірної ціни надаються усі розрахунки, які є її складовими та визначені ДСТУ, а саме: - Локальний кошторис Форма №1 (додаток А ДСТУ); - Відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма № 1а (додаток Д ДСТУ); - Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів; - Загальновиробничі та адміністративні витрати; - Розрахунок прибутку; - Розрахунки інших витрат; - П’ять комерційних пропозицій по (матеріалах) ресурсах.
На порушення умов тендерної документації учасниками Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та Товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» не надано договірної ціни з усіма розрахунками, які є її складовими та визначені ДСТУ.
На порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону тендерним комітетом не відхилено обидві пропозиції, які не відповідали умовам тендерної документації, а визначено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та в подальшому укладено з ним договір від22.07.2019 №38-07/19 на суму 222 748 480,00 гривень.
Проведеним моніторингом також встановлено, що Замовник в інформаційно – телекомунікаційній системі «ProZorro», не оприлюднив, додаток до договору «Договірна ціна», розрахованої відповідно до Додатку №8 Тендерної документації.
Зокрема, відповідно до пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами проведення закупівлі, є договірна ціна за результатами аукціону, яка відповідно до Додатку №8 має бути подана з усіма розрахунками, які є її складовими і сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації.
Однак, до договору, укладеного за результатами торгів, не подана договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими. Зокрема, не опубліковано Локальний кошторис Форма №1 (додаток А ДСТУ); Відомість ресурсів до локальних кошторисів Форма № 1а (додаток Д ДСТУ); Розрахунок вартості експлуатації машин та механізмів; Загальновиробничі та адміністративні витрати; Розрахунок прибутку; Розрахунки інших витрат. Отже, замовником допущено порушення частини 1 статті 10 Закону.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту другого Наказу № 490.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм статті 17 та 22 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій, встановлено порушення Замовником пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини 1 статті 10 Закону в частині неоприлюднення Замовником додатків до договору закупівлі.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.