ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Муратов Олег Михайлович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

13 червня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-05-08-002428-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: "Водопостач" Овідіопольської селищної ради, 32266160, Україна, смт. Овідіополь, вул. Дзержинського, 72
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: (екскаватор- навантажувач) 1 одиниця ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка , 2500000UAH, 43260000-3, ДК021, 1, одиниця
3. Інформація про оприлюднення: 1371c68135de49bd9e09bc310c19a50c, 2019-05-08
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 03 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунального підприємства «Водопостач» Овідіопольської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «Констракшн Машинері», протокол засідання тендерного комітету від 30.05.2019 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 30.05.2019, пояснення Замовника від 11.06.2019. За результатами аукціону ціна пропозиції ТОВ «Констракшн Машинері» є найнижчою. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 30.05.2019 № 4 пропозиція ТОВ «Констракшн Машинері» відповідає встановленим вимогам Закону, ТД та визначено переможцем відкритих торгів. Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 30.05.2019 року. За результатом процедури закупівлі з ТОВ «Констракшн Машинері» укладено договір від 10.06.2019 № 10. Аналізом відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Констракшн Машинері» вимогам ТД встановлено: - відповідно до вимог частини 1 розділу VI ТД, учасник повинен надати довідку, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність у нього права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам ТД. Учасником не надано довідку, в якій повідомляє, що він усвідомлює про наявність у нього права на звернення до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам ТД. Як наслідок тендерна пропозиція учасника ТОВ «Констракшн Машинері» не відповідає вимогам частини 1 розділу VI ТД. - відповідно до вимог частини 2 розділу V ТД, учасник повинен надати довідки, що видані банківською установою, про наявність поточного рахунку та про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, які повинні бути видані не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Учасником надано довідки АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНК» від 15.04.2019 «Про відкриття рахунку» та «Про стан позичкової заборгованості», які видані раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю (08.05.2019). Як наслідок тендерна пропозиція учасника ТОВ «Констракшн Машинері» не відповідає вимогам частини 2 розділу V ТД. - відповідно до вимог додатку 4 до ТД, учасник повинен обов’язково у складі тендерної пропозиції надати на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки додаток № 2 «Заявка на поставку Товару» до Проекту договору. Учасником не надано на фірмовому бланку з власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки додаток № 2 «Заявка на поставку Товару» до Проекту договору. Як наслідок тендерна пропозиція учасника ТОВ «Констракшн Машинері» не відповідає вимогам додатку 4 до ТД. - відповідно до вимог частини 4 розділу VI ТД, учасник повинен надати копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір. Учасником не надано копію паспорту чи ID карти особи, що буде підписувати договір. Як наслідок тендерна пропозиція ТОВ «Констракшн Машинері» не відповідає вимогам частини 4 розділу VI ТД. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Констракшн Машинері» вимогам ТД, надано запит на пояснення від 06.06.2019. Тендерним комітетом Замовника надано пояснення від 11.06.2019, яке не підтверджує відповідність пропозиції учасника умовам ТД. Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає умовам ТД. Однак, на порушення пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Констракшн Машинері», як таку, що не відповідає умовам ТД.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог ТД вимогам Закону порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

Конюченко Іван Анатолійович
(підпис, власне ім'я, прізвище)