ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
(підпис, власне ім'я, прізвище)
12 червня 2019
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Відділ освіти виконкому Довгинцівської райради,
04544501,
Україна,
КРИВИЙ РІГ,
Дніпровське шосе, 16 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
39162200-7 «Допоміжне навчальне приладдя та пристрої» - Навчально-дидактичний матеріал для організації сучасного освітнього простору Нової української школи в загальноосвітніх закладах Довгинцівського району, 654228UAH, 39160000-1, ДК021, 1540, шт. |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
5f7ae438cdc24384bf3a24f510c1ed16, 2019-04-16 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
03 червня 2019
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2019 року.
Предметом аналізу були такі питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2019-04-16-000458-c, оголошення про проведення процедури, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради (далі – Замовник) від 16.04.2019 року, тендерна пропозиція переможця ФОП Тимко Семен Ігорович, відповідь Замовника від 04.06.2018 на питання до пояснення, отримане через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено:
згідно з пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника – переможця ФОП Тимко Семен Ігорович встановлено:
- подана тендерна пропозиція не містить електронного цифрового підпису/печатки учасника, накладення якого вимагалось пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовника;
- не надано документи, що засвідчують право власності на приміщення або договори оренди нежитлових приміщень (дійсних або пролонгованих на 2019 рік), в підтвердження наявності приміщень, вказаних в поданій довідці, надання яких вимагалось пунктом 1 додатку 4 «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» тендерної документації Замовника;
- не надано договори, укладені з виробником та/або підприємством постачальником (чинні на 2019 рік) із підтвердженням можливості поставки товару учаснику за умовами даної пропозиції у необхідній кількості та з необхідними технічними характеристиками, надання яких вимагалось пунктом 4.15 додатку 4 «Перелік документів, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника» тендерної документації Замовника.
Замовник у своїх поясненнях вказує, що на розгляд тендерного комітету приймаються всі пропозиції учасників, у тому числі й ті, які не підписані електронним підписом, а в тендерній пропозиції учасника
ФОП Тимко Семена Ігоровича надано листи – повідомлення про відсутність в складі пропозиції документу на право власності на приміщення, що знаходяться у приватній власності та про відсутність договору з постачальником продукції та про надання вищевказаних документів в паперовому вигляді у випадку визнання переможцем процедури закупівлі.
Тобто підстави, викладені Замовником у наданому поясненні щодо розгляду пропозиції учасника ФОП Тимко Семена Ігоровича та у подальшому визнання його переможцем, не відповідають вимогам тендерної документації, оприлюдненої на сайті Уповноваженого органу.
Слід відмітити, в наданих листах - повідомленнях учасника
ФОП Тимко Семена Ігоровича причиною неподання у складі пропозиції інформації щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв є визнання її конфіденційною.
Відповідно до статті 27 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Отже, Замовник визнав переможцем аукціону учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації, чим було порушено вимоги пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, та уклав з ним Договір про закупівлю товару за державні кошти №211 від 23.05.2019.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Тимко Семена Ігоровича встановлено порушення вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Під час аналізу річного плану закупівель UA-P-2019-04-16-000458-c, оголошення про проведення процедури, тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Відділу освіти виконкому Довгинцівської районної в місті ради (далі – Замовник) від 16.04.2019 року, порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.