ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Вахновська Олена Василівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)
06 вересня 2019
(дата)
Висновок
про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-04-15-000644-a
І. Вступна частина
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ",
42434474,
Україна,
м. Вінниця,
вул. Соборна, 15-А |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород км 40+000 – 50+000, протяжність 10км (на межі Тиврівського та Шаргородського районів, с. Красне – с. Пеньківка) в межах Вінницької області, 84061707UAH, 45233142-6, ДК021, 1, послуга |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
809ad2f32d6045e2910380d7739cb8f4, 2019-04-15 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
15 серпня 2019
|
ІІ. Констатуюча частина
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 вересня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форми документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Державного підприємства «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерні пропозиції учасників ТОВ «Шляхбудматеріали», ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво», ПрАТ «Хмельницьке ШБУ №56», ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ТОВ «Спільне українсько-австрійське підприємство «Інтервіас Україна», протоколи засідань тендерного комітету щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Шляхбудматеріали» від 27 травня 2019 року №114, щодо визначення переможця торгів від 06 червня 2019 року №122, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг від 25 червня 2019 року №2Д, звіт про результати проведення процедури закупівлі, додаткову угоду від 26 червня 2019 року №1 до договору про закупівлю послуг від 25 червня 2019 року №2Д, повідомлення про внесення змін до договору та пояснення від 23 серпня 2019 року отримане від замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що замовником на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579, із змінами (далі – Наказ), не внесена інформація, зокрема:
у повідомлення про намір укласти договір - про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі;
у повідомлення про внесення змін до договору - про суму договору після внесення змін та кількості товарів або обсягу виконання робіт чи надання послуг після внесення змін.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів установлено порушення норм абзацу 2 пункту 2 Наказу.
За результатами аналізу питань щодо відображення закупівлі у річному плані (додатках), визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, укладання додаткової угоди – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Помпа Віта Василівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)