ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Васильєв Олександр Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
25 липня 2019
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Відділ освіти,
02124781,
Україна,
КРИВИЙ РІГ,
вул. Володимира Великого, 32 |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
ЄЗС ДК 021:2015:30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки для обладнання кабінету для проведення зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови в Криворізькому природничо-науковому ліцеї), 200000UAH, 30210000-4, ДК021, 10, шт. |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
6994e97952674900ac4d5cfc47520460, 2019-04-11 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
04 липня 2019
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 липня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік UA-P-2019-03-11-001878-c, оголошення про проведення процедури, тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету (протокол № 125 від 11 квітня 2019 року), тендерні пропозиції учасників торгів, відповідь замовника на питання до пояснення, оприлюднена в електронній системі, звернення громадської організації.
Відповідно до річного плану закупівель та інформації про предмет закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник визначив код предмета закупівлі ДК 021:2015: 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина), що відповідає національному класифікатору України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
Аналізом встановлено, що тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВСЕСВІТ» з ціною, яка є найбільш економічно вигідною, Замовником була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Аналізом пропозиції вказаного учасника підтверджено її не відповідність умовам тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «СІНТ – Дніпропетровськ» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації.
Аналізом тендерної пропозиції учасника-переможця торгів ТОВ «СІНТ – Дніпропетровськ» встановлено її невідповідність умовам тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 8 розділу «Інші документи, що вимагаються замовником у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати документ «Експертний висновок Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України на ліцензійне програмне забезпечення, діючий на 2019 рік». Проте, у складі пропозиції учасника відсутній такий документ.
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, форма «Тендерна пропозиція» подається на фірмовому бланку у вигляді, наведеному у цьому додатку та учасник не повинен відступати від даної форми.
Згідно з формою «Тендерна пропозиція» найменування предмету закупівлі «Ноутбук» кількість 10 одиниць. Проте, учасником внесені зміни до форми «Тендерна пропозиція» та до найменування предмету закупівлі додано пункт 2 «Попередньо встановлений ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення 79P-05726 Microsoft OfficeProPlus 2019 UKR OLP NL Acdmc» кількість 10 одиниць.
Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» характеристика процесору – Intel покоління не нижче KabyLake або AMD покоління не нижче RavenRidge, кількість логічних ядер не менш 4, базова тактова частота не нижче 2,30GHz. Проте у складі тендерної пропозиції міститься файл (26 квітня 2019 15:29 ІНФОРМАЦІЯ ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИІ.pdf), у якому відсутня інформація щодо базової тактової частоти процесору.
Відповідно до оголошення кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 17:00, початок аукціону: 02 травня 2019 11:53.
Частиною першою статті 27 Закону визначено, що розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону. Проте, учасником вже після аукціону завантажений файл «07 травня 2019 21:10 Лист експ виснов Office2019.pdf), у якому учасником надана наступна інформація: «Згідно додатку 5 Тендерної документації Замовником вимагався попередньо встановлений ліцензійний пакет офісного програмного забезпечення Microsoft Office 2019 Professional або Academic Edition», а також «Експертний висновок Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України на ліцензійне програмне забезпечення, діючий на 2019 рік.»
З урахуванням зазначеного вище, пропозиція учасника торгів ТОВ «СІНТ – Дніпропетровськ» відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону підлягає відхиленню як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Аналізом дотримання вимог щодо термінів укладання договору про закупівлю порушень не встановлено. Проте, в порушення вимог частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Визначеним учасником – переможцем торгів оприлюднені оновлені тендерні пропозиції за результатами аукціону (файли: 07 травня 2019 21:10 Тендерна пропозиція оновлена.pdf; 08 травня 2019 15:36 Тендерна пропозиція оновлена_.pdf), у яких ціна за одиницю товару у перерахунку на кількість одиниць товару не дорівнює сумі остаточної пропозиції учасника за результатами аукціону (196 900,00 гривень), а дорівнює сумі у розмірі 201 079,92 гривень.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення річного плану закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладання договору про закупівлю – порушень не встановлено.
За результатами аналізу питання щодо розгляду пропозицій учасників встановлено не дотримання Замовником вимог пункту 4 частини 1 статті 30 Закону. В порушення вимог частини 4 статті 36 Закону умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Згідно зі статтею 37 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у
разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.