ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Костюк Людмила Петрівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)

20 червня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-04-05-002439-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: КП ""Парк" Житомирської міської ради", 02219168, Україна, м. Житомир, Бульвар Старий , 34
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Атракціон за кодом СPV ДК 021:2015- 37530000-2 (Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор), 950000UAH, 37530000-2, ДК021, 1, одиниця
3. Інформація про оприлюднення: 02dfcbed31a247df9f62a2ad87653d55, 2019-04-05
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. Дата початку моніторингу: 07 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність тендерної документації законодавству, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «ЕКОБУД УКРАЇНА», протокол уповноваженої особи із публічних закупівель від 02.05.2019 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 20.05.2019 року № 114. За результатами аналізу дотримання Комунальним підприємством «Парк» Житомирської міської ради (далі - Замовник) вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що в пункті 13 оголошення про проведення процедури відкритих торгів зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.04.2019, що суперечить умовам пункту 1 розділу IV тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету від 19.03.2019 року № 12, умовами якого визначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій 04.04.2019 та відповідно не відповідає вимогам частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922). Крім того, аналізом встановлено, тендерна документація Замовника не враховує вимоги рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (далі – рішення РНБО від 19 березня 2019 року), яке уведено в дію Указом Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII (далі - Закон № 1644). Відповідно до частини 4 статті 28 Закону № 922 передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною не повинна перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. За результатами аналізу дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОБУД УКРАЇНА» перевищує п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції, при відсутності повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, що не відповідає нормам частини 4 статті 28 Закону № 922. Крім того, аналізом встановлено, що тендерна пропозиція переможця ТОВ «ЕКОБУД УКРАЇНА» не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ та до пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання довідки, складеної у довільній формі, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору (якщо об’єкти обладнання та матеріально-технічної бази (об’єкти, супутнє обладнання, будівлі складу, офісне приміщення, тощо) знаходяться в оренді, то учасник підтверджує документально наявність таких відносин з власником даного майна завіреними копіями (в установленому порядку) договорів, актів, тощо, згідно Таблиці № 1. Поряд з тим, у складі тендерної пропозиції переможця ТОВ «ЕКОБУД УКРАЇНА» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Таблиця № 1), яка зокрема містить інформацію про орендоване виробниче та невиробниче приміщення, яке орендується на підставі договору оренди від 01.01.2019 року № 04 та орендовану техніку, яка орендується на підставі договору оренди від 04.01.2019 року №4-04/01-2019, а також надано копії вказаних договорів. Разом з тим, відповідно до пункту 3.4 договору оренди нерухомого майна від 01.01.2019 року № 04 встановлено умову, що об’єкти оренди вважаються переданими, прийнятими в орендне користування з моменту підписання сторонами Акту прийому передачі. Датою прийому передачі об’єктів оренди є дата підписання Акту прийому передачі, при цьому пунктом 3.5 вказаного договору визначено, що відсутність Акту прийому передачі є підставою вважати договір оренди - не укладеним. Проте аналізом встановлено, що вищевказаний Акт прийому передачі відсутній у складі тендерної пропозиції переможця торгів, що не підтверджує факт передачі вищевказаних приміщень від орендодавця учаснику та відповідно не підтверджує наявність вказаного приміщення в учасника, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ та до пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Крім того, аналізом встановлено, що в наданій у складі тендерної пропозиції копії договору оренди механізмів від 04.01.2019 року №4-04/01-2019, відсутні додатки, якими визначається розмір орендної плати, чим не дотримано вимоги пункту 5 розділу ІІІ та до пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації, що не відповідає кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. Отже, Замовник за результатами процедури закупівель на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію ТОВ «ЕКОБУД УКРАЇНА» і уклав з ним договір про закупівлю від 20.05.2019 року № 114. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону № 922. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації законодавству встановлено, що зміст тендерної документації Замовника не враховує вимоги рішення РНБО від 19 березня 2019 року та відповідно не враховує вимоги пункту 10 частини 1 статті 4 Закону № 1644. За результатами аналізу дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, встановлено, що Замовником не дотримано вимоги частини 4 статті 28 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону № 922 визнав переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕКОБУД УКРАЇНА», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям визначеним в статті 16 Закону № 922. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору тендерній пропозиції переможця, – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.



(посада)

Туз Олена Миколаївна
(підпис, власне ім'я, прізвище)