ЗАТВЕРДЖУЮ
(посада керівника (заступника керівника) органу
державного фінансового контролю)
Зубченко Віталій Олександрович
(підпис, власне ім'я, прізвище)
23 жовтня 2019
(дата)
| 1. Інформація про замовника:
повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
місцезнаходження:
|
Управління капітального будівництва Білоцерківської міської ради,
22204565,
Україна,
Біла Церква,
Павличенко 14а |
| 2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: |
Реконструкція алеї б-р Олександрійський ( від буд. 20 до буд. 40) в м. Біла Церква Київської області, 5543355.6UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи |
| 3. Інформація про оприлюднення: |
d70d24dc2c0c48f7af3d3dcd8389b1f2, 2019-03-28 |
| 4. Застосована процедура закупівлі: |
Відкриті торги
|
| 5. Підстава здійснення моніторингу: |
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
|
| 6. Дата початку моніторингу: |
30 вересня 2019
|
1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу
процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2019 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору, відповідності його умов тендерній пропозиції переможця та оприлюднення договору.
Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.04.2019 № 13 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «МЖК-БУД БЦ» (далі - Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій 16.04.2019 № 17, повідомлення про намір укласти договір 16.04.2019, договір від 02.05.2019 № 68, пояснення Замовника від 21.10.2019 року.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що
були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення - порушень не встановлено.