ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Мельник Сергій Іванович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

23 липня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-03-05-001929-b


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ", 05503705, Україна, Черкаси, ВУЛИЦЯ САМІЙЛА КІШКИ, будинок 210
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Ангіограф, 24000000UAH, 33110000-4, ДК021, 1, комплект
3. Інформація про оприлюднення: e1b490017a16414183817a104a4a5742, 2019-03-05
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. Дата початку моніторингу: 05 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», розгляд та оцінка тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 05.03.2019 № 2, зі змінами, внесеними рішеннями уповноваженої особи від 25.03.2019 № 3, від 05.04.2019 № 4, від 13.05.2019 № 5 та переліки внесених змін; запит до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 15.03.2019 та відповідь замовника від 25.03.2019; тендерні пропозиції ТОВ «УМТ+», ТОВ «Сінекс», ТОВ «Здраво», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2019 № 6; документи, надані переможцем торгів ТОВ «Здраво» відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; пояснення, отримане 16.07.2019 від Комунального некомерційного підприємства «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 16.07.2019 № 6. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» роз’яснення на звернення щодо тендерної документації не надані та не оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону протягом трьох робочих днів, а саме: запит до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації оприлюднений 15.03.2019, відповідь замовника –25.03.2019. Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK1-12, підтверджено. Під час моніторингу встановлено, що розглядаючи відповідно до вимог частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерні пропозиції учасників, замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Сінекс», тоді як вона не відповідала умовам тендерної документації: - на виконання пункту 2 розділу «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» тендерної документації (зі змінами) учасник ТОВ «Сінекс» не надав інформаційного листа щодо підтвердження зрозумілості змін та врахування їх при формуванні своєї тендерної пропозиції; - медико-технічні характеристики товару, що запропонований ТОВ «Сінекс», не відповідають необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначеним у додатку 1 до тендерної документації, а саме: відповідно до інформації, розміщеної на сторінці 24 Інструкції до цифрової субстракційної ангіографічної системи Vicor-VC100, матеріал стільниці столу рентгенохірургічного – карбонове волокно (у додатку 1 до тендерної документації – вуглеволокнистий композит). - строк дії забезпечення тендерної пропозиції, наданого ТОВ «Сінекс» (банківська гарантія від 05.04.2019 № 001/MLG1/17228, видана акціонерним товариством «Універсал Банк») з урахуванням дати розкриття тендерних пропозицій (21.05.2019), не відповідає умовам пунктів 2, 4 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Враховуючи зазначене тендерна пропозиція ТОВ «Сінекс» мала бути відхилена відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а торги відмінені відповідно до частини п’ятої статті 28 та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено порушення частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення пункту 4 частини першої статті 30, частини п’ятої статті 28 та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
Аналізом інформації, оприлюдненої на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що відповідно до протоколу про прийняття рішення уповноваженою особою від 16.07.2019 № 6 торги визнані такими, що не відбулися. Відповідне рішення оприлюднене в електронній системі закупівель 16.07.2019.



(посада)

Ткаченко Леся Василівна
(підпис, власне ім'я, прізвище)