ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Зубченко Віталій Олександрович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

22 травня 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-03-01-002689-a


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС", 31725604, Україна, м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: «Комплексна реконструкція трамвайної лінії та зупинки «Контрактова площа» в межах Контрактової площі, вул. Костянтинівської, вул. Межигірської, вул. Верхній Вал та підземного пішохідного переходу на вул. Спаській у Подільському районі міста Києва» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 («Будівельні роботи та поточний ремонт» код 45000000-7 за ДК 021:2015), 259967597UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: cce439a63b8e49c48dc49c9032609f52, 2019-03-01
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англійською мовою
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 26 квітня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації (далі - ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 26.02.2019 № 298, зі змінами від 28.03.2019 № 450 ), реєстр отриманих пропозицій від 15.04.2019, тендерні пропозиції ТОВ «ЕЛЕКТРОТРАНСБУД», ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ», протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.04.2019 № 559. Аналізом інформації, розміщеної в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro за номером UA-2019-03-01-002689-а, встановлено, що на участь у торгах надійшли пропозиції від 3-х учасників, яких допущено до аукціону: - ТОВ «ЕЛЕКТРОТРАНСБУД»; - ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ»; - ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ». За результатами моніторингу встановлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ» (далі – Учасник) як таку, що не відповідає умовам ТД, з підстави: - учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідну освіту, знання та досвід від 12.04.2019 № 18, яка не підписана головним бухгалтером. Крім того, учасником надано пояснення про те, що повноваження головного бухгалтера виконує директор, згідно наказу від 29.01.2019 № 2-1/19. На підтвердження зазначеного у довідці, надано наказ від 29.01.2019 № 2-1/19, який оформлено не належним чином, а саме: наказ не підписаний директором. Аналізом правомірності відхилення пропозиції Учасника встановлено наступне. Згідно з п.2.1 таблиці 1 Додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Довідка має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи (за наявності), головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником. У складі Пропозиції ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ» міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, що містить інформацію про працівників (файл « К-2.2.1 Довідка працівники), яка підписана відповідальним за ведення кадрової роботи та директором. Також в довідці зазначено, що повноваження бухгалтера виконує директор. Крім того, Учасником надано наказ від 29.01.2019 № 2-1/19 (файл « ВВ 2.2.1.3 Наказ бух»), який не містить підпису. Разом з тим, наведений наказ містить інформацію «директор О. Л. Мелащенко». Слід зазначити, що тендерною документацією не вимагалось підтвердження наданої учасником інформації у цій частині розпорядчими документами. До того ж, у складі Пропозиції Учасника міститься файл «sign. p7s», за результатами перевірки якого на веб-порталі Центрального засвідчувального органу було встановлено наступне: Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно.Цілісність даних підтверджено. Назва файлу з підписом: sign. (1) Підписувач: Мелещенко Оксана Леонідівна. Організація (установа): ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ», код ЄДРПОУ: 32204113. Посада: директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 15.04.2019 11:55:40. Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» Серійний номер: 34E4F70600000000000000000000000000000001. Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно з ТД формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.Враховуючи вище викладене, а також визначення формальних помилок у ТД та Законі, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника. Таким чином, Замовником всупереч вимогам п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦРЕМОНТ», яка відповідала вимогам ТД, чим порушено норми абз. 5 ч. 1 ст. 3 Закону. Як наслідок, всупереч вимогам абз. 5 ч. 1 ст. 31 Закону Замовником безпідставно відмінено торги.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при відображенні закупівлі у річному плані, при визначенні предмета закупівлі, порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при оприлюдненні інформації про закупівлі порушень не встановлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи,що свідчать про усунення порушення(порушень)законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень



(посада)

Житник Олександр Володимирович
(підпис, власне ім'я, прізвище)