ЗАТВЕРДЖУЮ

(посада керівника (заступника керівника) органу державного фінансового контролю)

Шкуропат Олександр Григорович
(підпис, власне ім'я, прізвище)

04 листопада 2019
(дата)

Висновок

про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2019-03-01-000033-c


І. Вступна частина

1. Інформація про замовника: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження: Комунальне підприємство "Ватутінськінвестбуд", 30977943, Україна, Київ, Електротехнічна, 11
2. Інформація про предмет закупівлі: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості мають зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності), а також його очікувана вартість: Завершення будівельних робіт по ІІІ черзі (блок «В») об’єкту: «Реконструкція з добудовою загальноосвітньої школи №23 на вул. Путивльській, 35 у Деснянському районі м. Києва» (ДК021:2015:45000000-7 – будівельні роботи), 131900509UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
3. Інформація про оприлюднення: 7a52991a04ee48d4a8a20493e69761e7, 2019-03-01
4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
5. Підстава здійснення моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6. Дата початку моніторингу: 17 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлі та його оприлюднення, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: протоколи засідання тендерного комітету комунального підприємства «Ватутінськінвестбуд» (далі – Замовник) від 16.04.2019 № 8 та від 10.05.2019 № 9, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «К.Д.К.БУД» (далі – ТОВ «К.Д.К.БУД»), повідомлення про намір укласти договір від 10.05.2019, скарга товариства з обмеженою відповідальністю «Північно-Український будівельний альянс» від 17.05.2019, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.06.2019 № 7409-р/пк-пз, договір від 14.06.2019 № 811-19, повідомлення про внесення змін до договору від 21.06.2019 та від 23.07.2019 додаткові угоди від 21.06.2019 № 1-19 та від 23.07.2019 № 2-19. Відповідно до вимог пункту 1 додатку 1 до тендерної документації Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установив вимогу про надання в електронному вигляді довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявної матеріально технічної бази та обладнання. Для підтвердження учасник повинен надати, зокрема, документи, що підтверджують власність або оренду обладнання, зазначеного в довідці та складських приміщень. Учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.03.2019 № 1203-19/01 в якій зазначив про наявність, зокрема, орендованого складського приміщення (площа 560 м²) та на підтвердження надав копію договору оренди цього приміщення від 14.01.2019 № 02-1401-19 строком на три роки, який нотаріально не посвідчений та акт приймання передачі від 15.01.2019. Варто зазначити, що відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню. Згідно із статтею 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним. З огляду на викладене учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» установленому статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а його тендерна пропозиція не відповідає умовам пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установив вимогу про надання довідки в електронному вигляді в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника з інформацією про прізвища та ініціали працівників, їх спеціальність, загальний стаж, досвід роботи на цій посаді (років), працівник штатний чи позаштатний. Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати копії трудових книжок інженерно-технічних робітників та адміністративного персоналу. Учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.03.2019 № 1203-19/02 в якій зазначив про наявність, зокрема штатного працівника Костюк О.В. за спеціальністю інженер-будівельник. При цьому для підтвердження його наявності надав копію першої сторінки з даними про працівника та копію сторінки де зроблено відповідний запис про призначення. Проте зазначені сторінки відносяться до двох різних трудових книжок. Зокрема, копія першої сторінки відноситься до трудової книжки серії БТ-ІІ № 0691803, а інша сторінка до трудової книжки серії АЕ № 245841. З огляду на викладене учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» установленому статтею 16 Закону, а його тендерна пропозиція не відповідає умовам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. Крім цього відповідно до пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що у разі залучення субпідрядних організацій учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ субпідрядника, види робіт, які доручатимуться йому на виконання. Разом із довідкою учасник має надати, зокрема, копії ліцензій/дозволів субпідрядників на виконання спеціальних видів робіт, які передбачається їм доручити. Учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 12.03.2019 № 1203-19/04 у якій зазначив, зокрема про залучення субпідрядної організації ТОВ «Радар ВС» до виконання електромонтажних робіт, робіт із установлення автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, а також монтажу та пусконалагоджуваних робіт комплексу слабкоструменевих систем. При цьому у складі своєї тендерної пропозиції надав копію ліценції ТОВ «Радар ВС» від 08.09.2015 № 33-Л видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України в якої строк дії закінчився 08.09.2018 року, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. Також згідно із пунктом 7 розділу І тендерної документації Замовник установив вимогу, що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї складаються українською мовою. У разі надання документів іншою мовою, вони повинні мати офіційний автентичний переклад на українську мову. При цьому учасник ТОВ «К.Д.К.БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав копії документів складених російською мовою без їх автентичного перекладу на українську мову, що не відповідає вимогам пункту 7 розділу І тендерної документації, а саме: копії перших сторінок трудових книжок з даними працівників: Костюка О.В., Кучерова О.В., Кучерова В.О., Гіталова О.А. та Головача О.А.; копія договору підряду від 31.07.2017 № 31/10-17 наданого учасником на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору субпідрядної організації ПП «Гідромонтаж 1». Проте Замовник на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «К.Д.К.БУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленомим статтею 16 Закону та умовам тендерної документації.
2. Висновок про наявність (із зазначенням переліку статей, пунктів нормативно-правових актів, що були порушені) або відсутність порушення, (порушень) законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності укладання договору про закупівлі та його оприлюднення, внесення змін до договору – порушень не установлено.
3. Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.



(посада)

Стек Дмитро Михайлович
(підпис, власне ім'я, прізвище)